Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek basisboek marketingcommunicatie - Esther de Berg en download het direct om beter te studeren.
Uitgebreide samenvatting van het boek marketingcommunicatie
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Media en Experience Basisboek marketingcommunicatie door Esther de BergSv van marketing communicatie periode 1 - HBO commerciele economie
HAN University of Applied Sciences / Commerciële Economie / Marketing en Communicatie Basisboek marketingcommunicatie door Esther de BergVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenHet studieboek Basisboek Marketingcommunicatie van auteur Ester de Berg is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs die zich willen verdiepen in instrumenten die een organisatie in kan zetten voor marketingcommunicatie. Het boek behandelt zowel online als traditionele media en er wordt aandacht besteed aan onder andere de volgende marketingcommunicatie-instrumenten: persoonlijke verkoop, sales promotions, sponsoring, public relations en interactiemarketing. Daarnaast bevat het studieboek tevens informatie over consumentengedrag en het opzetten van een marketingcommunicatieplan. In het boek wordt de theorie ondersteund met diverse actuele voorbeelden en illustraties. Het boek wordt met name gebruikt bij de opleidingen Communicatie, Small Business en Retail Management en Commerciële Economie.