Studenten van de opleiding Communicatie verkopen hun samenvattingen voor HBO. De studiedocumenten helpen je beter voor te bereiden op de Communicatie tentamens.
Samenvatting van The Story Behind & Explore more van de Hogeschool Rotterdam, met als hoofdonderwerp Media van het semester Media, Reputatie & Relatie. Alle onderdelen met betrekking tot dit onderwerp zitten in de samenvatting verwerkt.
Samenvatting: Verhoeven, N. (2014). Wat is onderzoek? H1 behalve 1.3, H4, H5, H6 behalve 6.4.3. en 6.4.4, H7, H8 en H9.4 i.c.m. colleges HvA ONDERZOEK: COMMUNICATIEONDERZOEK
Samenvatting Verhage, Bronis; Inleiding tot de Marketing Hoofdstukken 1,2,3,4,6,7,8,10,11 i.c.m. colleges Strategische Marketing HvA
Samenvatting van alle colleges van het vak Online Marketing van de HvA
Samenvatting Mind the Gap i.c.m. colleges van Corporate Communication HvA
Samenvatting Meer, van der P., Ondernemerschap in hoofdlijnen: H1, 2, 3, 4, 7, 8.1, t/m 8.4, 9.1,9.2, 9.4, 10 i.c.m. colleges Ondernemerschap HvA
Samenvatting Dijk, A. van (2015, eerste druk). Financieel management voor de creatieve industrie. H 1t/m 6, 9.1 en 10.1 i.c.m. colleges i.c.m. colleges Campagnemanagement HvA
Dit is een samenvatting van het vak Digitale Communicatie van de HvA.
Dit is een samenvatting van het van Media en Maatschappij van de HvA (ik had een 9,2 voor het tentamen).
Dit is een samenvatting van alle colleges en literatuur van het vak Communicatie en Merk van de Hogeschool van Amsterdam.
Samenvatting van het vak Campagnemanagement van de HvA boek Ilse van de Laar-Wijdeven Recht in de creatieve industrie i.c.m. colleges
Dit is een samenvatting van de reader 'De Woordvoerder' (HAN Communicatie). Alle artikelen zijn samengevat + bijbehorende hoofdstukken (10 en 15) Marketingcommunicatiestrategie druk 8 Floor, Van Raaij & Bouwman. Geschreven voor propedeuse jaar in 202...
Uitgebreiden samenvatting van het boek Content! Zuurstof voor je klanten van Antal de Waij. Tentamenstof voor de studie Communicatie aan de HAN Nijmegen voor vak de Contentmaker. Bevat verwijzingen naar het boek. Geschreven vanuit de lessen + boek dat gebruik...
Samenvatting van de stof uit de lessen en de reader ‘Customer Experience Management’ van Hogeschool Rotterdam. Bevat de hoofdonderwerpen; Netwerk, Merk, Stakeholders, Relatie, Communicatie en Community. In de zichtbare inhoudsopgave is te zien welke onder...
Floor en van Raaij, DRUK 8: H1, H2, H3, H5, H6, H8, H9, H10, H11, H12, H13, H14, H15, H16, H17, H18, H19, H20, H21 + extra oefententamen met meerkeuze vragen en open vragen. Daarnaast extra literatuur model Birkigt & Stadler. Groen gearceerde tekst = hoorco...
Floor en van Raaij, DRUK 8: H8, H10, H11, H13, H14, H15, H16, H17, H18, H19, H20, H21 Groen gearceerde tekst = hoorcollege lesstof HAN Hogeschool Arnhem en Nijmegen – opleiding Communicatie Samenvatting Marketingcommunicatiestrategie: Marketingcommunicati...
Uitgebreiden samenvatting over het Basisboek Interne Communicatie. Door het leren van deze samenvatting heb ik een 8,1 gehaald. In dit boek maak je kennis met de essentie van interne communicatie. Het is eveneens een praktisch bruikbaar fundament om de communi...
Moduleopdracht voor marketingcommunicatie, uitwerking case enerbelly. Merkanalyse, marketingcommunicatiedoelstellingen, marketingcommunicatiestrategie, merkbeleving.
Samenvatting van het boek Contentmarketing en community management; Steeds meer merken en organisaties houden zich bezig met het maken van content en het managen van community's. Het aantal contentstrategen, contentmarketeers, social media managers en com...
Ga je binnenkort de cursus Wft Basis 2020 doen? Met deze samenvatting wordt de inhoud van het boek 'Wft Basis' (235 pagina's) naar 57 pagina's teruggebracht (excl. voorblad, begrippenlijst, afkortingenlijst en voorbeeldberekeningen). Alle 1...
Iedere student die ooit te maken heeft gehad met het vak communicatie heeft het gezegde wel eens gehoord: ‘Communicatie is een breed vak.’ Dat is waarom studenten voor de opleiding kiezen. Tijdens een opleiding in communicatie leer je dingen over de meest uiteenlopende vormen van communiceren. De studenten kun je herkennen aan de tassen met camera’s, microfoons en andere gadgets die ze gebruiken tijdens hun opdrachten. Ze staan overal om video’s te maken of foto’s te schieten. Zijn ze daarmee klaar? Dan zoeken ze wel iets anders creatiefs om mee aan de slag te gaan. Op grote laptops maken ze bijvoorbeeld designs voor hun toekomstige bedrijven. De opleiding is niet alleen maar praktijk, de student moet ook gewoon uit boeken studeren! Ook zij volgen vakken, colleges en ze werken zich door honderden presentaties. Tussen de camera’s liggen samenvattingen en uittreksels, die ze leren voor hun examens, tentamens en opdrachten. Communicatiestudenten produceren niet alleen content, ze leren ook analyseren, kritisch kijken naar wat zij voor hun klant kunnen betekenen en hoe ze dat op een acceptabel niveau onderzoeken.
De meeste studenten hebben op de middelbare school gekozen voor vakken als economie, aardrijkskunde en geschiedenis. Ze hebben brede interesses, maar konden geen keuze maken voor een specifiek vak. Communicatiestudenten willen graag van heel veel onderwerpen meer weten, tijdens hun studie komen ze erachter wat hun aandacht echt trekt. Dan gaan ze zich binnen de opleiding meer op dat vakgebied richten. De één ontdekt bijvoorbeeld een passie voor videobewerking, terwijl de ander een talent ontdekt voor interne communicatie. Vakken als Mens & Samenleving, Psychologie en Marketing worden door de studenten gevolgd.
De studenten werken vaak al in communicatie naast hun opleiding. Wat ze leren kunnen ze hierdoor meteen in de praktijk toepassen. Dat is waardevol voor bedrijven, omdat er binnen het communicatie vak vaak dingen veranderen. Nadat ze zich drie jaar hebben ingezet om het laatste jaar te bereiken gaan ze bezig met een afstudeerstage, die beoordeeld wordt op basis van een gemaakte scriptie. De afstudeerperiode wordt door veel studenten ervaren als een pittige periode, waar veel van hen verwacht wordt. Hulp voor tijdens die periode kan komen van tutoren die scriptiehulp hebben aangeboden. Hte is ook mogelijk om je eigen communicatie kennis over te brengen op andere studenten door je eigen diensten aan te maken.
Een afgestudeerde communicatiestudent kan voor veel bedrijven aan de slag. Tijdens de opleiding heeft de student als het goed is een idee gekregen van de specifieke functie waar hij of zij het beste bij past, binnen een communicatieteam. Je krijgt dan een functie die te maken kan hebben met websites, reclame of communicatiecampagnes, interne communicatie binnen een bedrijf of een andere baan waarbij men kennis van communicatie in kan zetten. Communicatiestudenten hebben ook economische vakken en houden van slimme manieren om geld te verdienen. Veel oud studenten bieden dus hun samenvattingen of uittreksels aan op Knoowy.