Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek consumentengedrag - Nederstigt & Poiez en download het direct om beter te studeren.
Samenvatting van het boek Consumentengedrag van Nederstigt & Poiez (7e druk). Uitgebreide samenvatting inclusief illustraties en tabellen. Bevat de hoofdstukken: 1, 2, 5 t/m 12, 14, 17, 18
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Consumentengedrag Consumentengedrag door Nederstigt & PoiezUitgebreide samenvatting van Consumentengedrag, 5e druk van Theo Poiesz en Jeske Nederstigt. ISBN: 9789001782535. Dit uittreksel van Consumentengedrag is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is complee...
Consumentengedrag door Theo Poiesz, Jeske NederstigtDit is een samenvatting van het boek Consumentengedrag druk 8. Het is hoofdstuk 1 Consumentengedrag en scenarios. Te gebruiken voor verschillende studies. Ook beschikbaar in voordeelbundel!
NHL Stenden Hogeschool / Communicatie / Consumentengedrag Consumentengedrag door Jeske Nederstigt, Theo PoieszConsumentengedrag Hoofdstuk 1 consumentengedrag en scenario's cijfer behaald 6,0 introductie over het vak consumentengedrag; wat is consumentengedrag?, consumentenbeslissingsgedrag, een scenariobenadering, de consument als afnemer, industrieel afnemersged...
Breda University of Applied Sciences / Tourism Management / consumentengedrag consumentengedragEen duidelijke samenvatting van H1 t/m H6 van het boek, inclusief alle belangrijke figuren uit de 6e druk. Mijn cijfers was een 7,9!
Windesheim / Commerciële Economie / Consumentengedrag Consumentengedrag door Jeske Nederstigt en Theo PoieszUitgebreide samenvatting van Consumentengedrag 3e editie, 1e druk van M. Solomon. ISBN: 9789043013925. Dit uittreksel van Consumentengedrag 3e editie is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet...
Consumentengedrag door M. SolomonVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenDit is een samenvatting van het boek Consumentengedrag druk 8. Het document bevat hoofdstuk 5 Cultuur. Te gebruiken voor verschillende studies. Ook beschikbaar in voordeelbundel!
NHL Stenden Hogeschool / Communicatie / Consumentengedrag door Jeske Nederstigt, Theo PoieszSamenvatting Consumentengedrag 7e druk. Schrijvers Jiske Nederstigt & Theo Poiesz. Volgende hoofdstukken zijn samengevat: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, en hoofdstuk 12.
NHTV Breda / Management toerisme / Consumentengedrag Consumentengedrag door Jiske Nederstigt & Theo poieszDit is een samenvatting van het boek Consumentengedrag druk 8. Het is hoofdstuk 4 Maatschappelijke ontwikkelingen en trends. Te gebruiken voor verschillende studies. Ook beschikbaar in voordeelbundel!
NHL Stenden Hogeschool / Communicatie / Consumentengedrag door Jeske Nederstigt, Theo PoieszDit is een samenvatting van het boek Consumentengedrag druk 8. Het is hoofdstuk 3 De macrocontext. Te gebruiken voor verschillende studies. Ook beschikbaar in voordeelbundel!
NHL Stenden Hogeschool / Communicatie / Consumentengedrag Consumentengedrag door Jeske Nederstigt, Theo PoieszDit is een samenvatting van het boek Consumentengedrag druk 8. Het is hoofdstuk 2 De marketingcontext. Te gebruiken voor verschillende studies. Ook beschikbaar in voordeelbundel!
NHL Stenden Hogeschool / Communicatie / Consumentengedrag Consumentengedrag door Jeske Nederstigt, Theo PoieszSamenvatting van hoofdstuk 1 + 5 t/m 11 van consumentengedrag,. 7e druk.
Fontys Hogescholen / Commerciële Economie / Consumentengedrag ConsumentengedragUitgebreide samenvatting van het boek consumentengedrag (7e druk). Hierin worden H1, 5 t/m 11 behandeld.
Fontys Hogescholen / Commerciële Economie / Consumentengedrag ConsumentengedragEen volledige en uitgebreide maar beknopte samenvatting van het boek Consumentengedrag.
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Mediapsychologie ConsumentengedragUitgebreide samenvatting van Consumentengedrag, 3e druk van A.A. Weber. ISBN: 9789001400439. Dit uittreksel van Consumentengedrag is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samengevat.
Consumentengedrag door A.A. WeberUitgebreide samenvatting van Consumentengedrag, 2e druk van E.J. Boom en A.A. Weber. ISBN: 9789001109783. Dit uittreksel van Consumentengedrag is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet sameng...
Consumentengedrag door E.J. Boom, A.A. WeberSamenvatting van het vak consumentengedrag. Hoorcolleges en stof uit het leerboek, samengevat. Bestand inclusief beeldmateriaal (schema's, grafieken enz.)
Saxion / Commerciële Economie / Consumentengedrag Consumentengedrag door Jeske Nederstigt, Theo PoieszIn deze samenvatting worden hoofdstuk 1, 6, 7, 8, 9, 10 en 11 uitgebreid behandeld. Door de overzichtelijke structuur, is het eenvoudig te leren. De samenvatting is aangevuld met aantekening van de hoorcolleges. De belangrijkste stof is behandeld en wordt ...
Fontys Hogescholen / Small Business en Retail Management / Consumentengedrag Consumentengedrag door Jeske Nederstigt, Theo PoieszConsumentengedrag Jeske Nederstigt & Theo Poiesz (H1, H5 t/m H13) Misschien een paar spellingsfouten, maar verder prima in orde!
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Consumentengedrag Consumentengedrag door Jeske Nederstigt & Theo PoieszGoede samenvatting van de eerste twee hoofdstukken van het boek Consumentengedrag.
Windesheim / Commerciële Economie / Consumentengedrag Consumentengedrag door Jeske Nederstigt
Het motto van het boek Consumentengedrag is ‘wie de klant niet begrijpt, mist de basis onder de marketing’. Dit boek bevat een compleet en actueel standaardwerk over het gedrag van consumenten en de wisselwerking tussen marketing en consumentengedrag. Er is veel aandacht voor de achtergrond van marketingbeslissingen.
In dit boek staan geen ‘tips’ die exact beschrijven welke marketingingrediënten tot succes leiden, maar bieden de auteurs een combinatie van benaderingen, inzichten en begrippen die, afhankelijk van het scenario, kunnen worden ingezet en toegepast. Hierdoor inspireert dit boek tot werkelijk consumentgerichte marketing.