Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek grondslagen van de marketing (isbn: 9789001853174) en download het direct om beter te studeren.
Uitgebreide samenvatting - waardoor je GEEN boek meer nodig hebt - van de 9e (nieuwe!) druk het boek: 'Grondslagen van de marketing' van Bronis Verhage en Marjolein Visser. Tentamenstof van het vak Internationale marketing en communicatie van leerj...
Samenvatting van het boek grondslagen van de marketing h7 t/m 15
Uitgebreide samenvatting van Grondslagen van de marketing, 8e druk van Bronis Verhage. ISBN: 9789001817855. Dit uittreksel van Grondslagen van de marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is comple...
Samenvatting uit het boek grondslagen van de marketing van: H1 pagina 33-64 H2: 2.1, 2,7 en 2,8 H6: helemaal H7: 7.1, 7.2, 7.4, 7.7 H8: 8.5, 8.6 H9: 9.1 t/m 9.6, pagina 403-404 H10: 10.1 t/m 10.6 H12: 12.1 t/m 12.4, 12.7.1 H13: 13.1, 13.2.1
samenvatting van de grondslagen van de marketing hoofdstuk 1 t/m 3
Een duidelijke samenvatting van H1 t/m H14 van het boek, inclusief de belangrijke figuren uit de achtste druk. Auteur: Bronis Verhage ISBN: 9789001817855
Een zeer duidelijke en overzichtelijke samenvatting van het boek 'Grondslagen van de Marketing' van Verhage. De samengevatte hoofdstukken zijn: 1, 3, 4, 7, 9, 12 en 13.
Samenvatting marketingboek; Grondslagen van de marketing. Het boek is in grote lijnen samengevat in 35 pagina's.
Dit document bevat een samenvatting van het boek Grondslagen Marketing H1. Dit boek is de 9e druk. Later komt ook nog een document online met flashcard vragen + antwoorden om het makkelijk te bestuderen. De bronnen die zijn gebruikt komen oorspronkelijk uit he...
Samenvatting van het boek grondslagen van de marketing, hoofdstuk 1: wat is marketing, hoofdstuk 2: Analyseren van de markt, hoofdstuk 3: marketingomgeving, Hoofdstuk 4: koopgedrag, Hoofdstuk 6: marktsegmentatie en positionering, Hoofdstuk 7: productbeleid en ...
samenvatting van grondslagen van de marketing: Hoofdstuk 1: wat is marketing? hoofdstuk 3: marketingomgeving hoofdstuk 4: Koopgedrag hoofdstuk 6: Marktsegmentatie en positionering
Samenvatting grondslagen van de marketing (9e druk). Hoofdstuk: 3.1/3.2/3.3 4.3/4.4/4.5/4.6 6.1/6.2/6.3/4
Gedetailleerde samenvatting van Grondslagen van de Marketing hoofdstuk 9 tot en met 12. Deze stof behoorde tot het tentamen Marketing van periode 3.
Uitgebreide samenvatting van het boek grondslagen van de marketing hoofdstuk 7 t/m 10. Afbeeldingen vanuit het boek toegevoegd voor extra duidelijkheid. Met deze samenvatting heb je geen boek meer nodig, hiermee een 8 gehaald voor het tentamen.
Samenvatting van h1 grondslagen van de marketing. Een uitgebreid hoofdstuk samengevat. Deze samenvatting bevat handige schema's en tabellen waardoor je niet te veel tekst hebt.
Een duidelijke samenvatting van H1 t/m H15 van het boek. Auteur: Bronis Verhage ISBN: 7855
Een samenvatting van het boek Grondslagen van de Maketing.
Een samenvatting van het boek grondslagen in de marketing. De samenvatting bevat de hoofdstukken 1 tot en met 6. Mij heeft deze samenvatting een 8 opgeleverd, hopelijk voor jou ook!
Een begrippenlijst van de belangrijkste begrippen van het boek Grondslagen van de marketing van Verhage, 8e druk
Een samenvatting van "Grondslagen van de marketing" van de auteur Bronis Verhage
Grondslagen van de marketing is een veelgebruikt boek op diverse commerciële, management en bedrijfskundige HBO opleidingen in Nederland. Grondslagen van de marketing is een inleiding voor alles omtrent marketing. Aan de hand van vele praktijk voorbeelden leer je als student de beginselen van de marketing. Het boek is geïllustreerd met allerlei modellen en illustraties, die de theorie verduidelijken.
Auteurs Bronis Verhage en Marjolein Visser slagen er in uit te leggen hoe de student een creatief idee of product op de juiste manier kan neerzetten in de markt. Bij iedere nieuwe druk wordt ingespeeld op de nieuwste ontwikkelingen, vooral op online en sociaal gebied, waar je bij de aanschaf van het boek of samenvatting Grondslagen van de marketing rekening mee dient te houden.