Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek grondslagen van de marketing en download het direct om beter te studeren.
Uitgebreide samenvatting van de 9e (nieuwe!) druk het boek: 'Grondslagen van de marketing' van Bronis Verhage en Marjolein Visser. Tentamenstof van het vak Internationale marketing en communicatie van leerjaar 2 van opleiding communicatie van de HAN in N...
Uitgebreide samenvatting van Grondslagen van de marketing, 8e druk van Bronis Verhage. ISBN: 9789001817855. Dit uittreksel van Grondslagen van de marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is co...
Uitgebreide samenvatting van het boek grondslagen van de marketing, hoofdstukken 9, 10, 12, 13, 14 en 15. Inclusief figuren uit het boek.
Samenvatting van het boek grondslagen van de marketing h7 t/m 14
Dit document is een samenvatting van hoofdstuk 8 tot en met hoofdstuk 15 van het boek Grondslagen van de marketing van Bronis Verhage (9e druk). De samenvatting bevat ook enkele tabellen en figuren uit het boek.
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenEen duidelijke samenvatting van H1 t/m H14 van het boek, inclusief de belangrijke figuren uit de achtste druk. Auteur: Bronis Verhage ISBN: 9789001817855
Dit document is een uitgebreide samenvatting van de verschillende hoofdstukken uit het boek grondslagen van de marketing (9e druk) Door middel van de preview kan er in de inhoudsopgave bekeken worden welke onderdelen behandeld worden. De volgende hoofd...
Bijna 200 Tentamen(oefen)vragen van het boek Grondslagen van de Marketing H1 t/m H4 en 6.
Samenvatting uit het boek grondslagen van de marketing van: H1 pagina 33-64 H2: 2.1, 2,7 en 2,8 H6: helemaal H7: 7.1, 7.2, 7.4, 7.7 H8: 8.5, 8.6 H9: 9.1 t/m 9.6, pagina 403-404 H10: 10.1 t/m 10.6 H12: 12.1 t/m 12.4, 12.7.1 H13: 13.1, 13.2.1
Bijna 40 tentamen(oefen)vragen over het boek Grondslagen van de Marketing H8
Bijna 40 tentamen(oefen)vragen van het boek Grondslagen van de Marketing H7.
Dit is een samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 12 Prijsbeleid uit deel 6 prijsbeslissingen. Geschreven voor het vak Marketing, opleiding Facility management.
Dit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 11 Salespromotion uit deel 4 Promotiebeslissingen. Geschreven voor het vak Marketing, opleiding Facility management.
Dit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 10 Reclame uit deel 4 Promotiebeslissingen. Geschreven voor het vak Marketing, opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 12 Prijsbeleid met uitzondering van de paragrafen: 12.5.1, 12.6.3, 12.6.4, 12.7.1 t/m 12.7.6 en 12.8.6. Uit deel 6 prijsbeslissingen.
Dit is een samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 6 Marktsegmentatie en positionering uit deel 2 analyseren van de markt.
Dit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 13 Distributiebeleid uit deel 6 Distributiebeslissingen. Geschreven voor het vak marketing, opleiding Facility management.
Dit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 12 Prijsbeleid uit deel 5 Prijsbeslissingen. Geschreven voor het vak marketing, opleiding Facility management.
Dit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 9 Marketingcommunicatiestrategieën uit deel 4 promotiebeslissingen. Geschreven voor het vak marketing, opleiding Facility management.
Grondslagen van de marketing is een veelgebruikt boek op diverse commerciële, management en bedrijfskundige HBO opleidingen in Nederland. Grondslagen van de marketing is een inleiding voor alles omtrent marketing. Aan de hand van vele praktijk voorbeelden leer je als student de beginselen van de marketing. Het boek is geïllustreerd met allerlei modellen en illustraties, die de theorie verduidelijken.
Auteurs Bronis Verhage en Marjolein Visser slagen er in uit te leggen hoe de student een creatief idee of product op de juiste manier kan neerzetten in de markt. Bij iedere nieuwe druk wordt ingespeeld op de nieuwste ontwikkelingen, vooral op online en sociaal gebied, waar je bij de aanschaf van het boek of samenvatting Grondslagen van de marketing rekening mee dient te houden.