Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek principes van marketing - Philip Kotler en download het direct om beter te studeren.
samenvatting van het boek Principes van Marketing. Door Philip Kotler. Hele boek is samengevat. samenvatting bevat veel plaatsjes waardoor er minder lappen tekst nodig waren. 7e Editie. ISBN: 978-90-430-3409-8
samenvatting van het boek Principes van Marketing. Door Philip Kotler. Hoofdstuk 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 & 17 7e Editie. ISBN: 978-90-430-3409-8
Een uitgebreide en overzichtelijke samenvatting over de stof van hoofdstuk 8 t/m 17. In deze samenvatting vind je o.a. handige voorbeelden en afbeeldingen die aansluiten op het boek.
Samenvatting van het boek Principes van marketing inclusief figuren. (H1, 2, 3, 5, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 en 20) Met deze samenvatting heb ik het tentamen in 1 keer gehaald. Veel Succes!
Principes van Marketing samenvatting (editie 7). Uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 17. (inclusief foto's , voorbeelden en inhoudsopgave)
Een uitgebreide en overzichtelijke samenvatting over de stof van hoofdstuk 1 t/m 7. In deze samenvatting vind je o.a. handige voorbeelden en afbeeldingen die aansluiten op het boek. En als kers op de taart een gratis oefententamen om zo jou kennis goed te ...
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenOverzichtelijke samenvatting, alle hoofdstukken samengevat.
Dit is een samenvatting van hoofdstuk 8 uit het boek principes van marketing 7e editie. Deze samenvatting geeft goed weer wat wel en niet belangrijk is van een hoofdstuk. De samenvatting is opgedeeld in paragraven en is overzichtelijk, met behulp van tabel...
Dit is een samenvatting van hoofdstuk 4 uit het boek principes van marketing 7e editie. Deze samenvatting geeft goed weer wat wel en niet belangrijk is van een hoofdstuk. De samenvatting is opgedeeld in paragraven en is overzichtelijk, met behulp van tabel...
Uitgebreide samenvatting van Principes van marketing, 6e druk van Philip Kotler en Gary Armstrong. ISBN: 9789043022484. Dit uittreksel van Principes van marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boe...
Een samenvatting van hoofdstuk 10 uit de 8e editie van het boek Principes van marketing. Alle informatie die je nodig hebt uit hoofdstuk 10 staat hierin.
In deze samenvatting staat hoofdstuk 9 van het boek Principes van marketing (8e editie) kort maar krachtig geschreven. Zowel basiskennis als diepere kennis van het hoofdstuk staat hier kort en bondig beschreven.
Dit bestand is een complete samenvatting van hoofdstuk 5 van het boek Principes van marketing (8e editie) . Het is een korte, maar volledige samenvatting.
Deze samenvatting is de complete samenvatting van hoofdstuk 4 uit het boek Principes van marketing (8e editie). In deze samenvatting word de belangrijkste informatie uit het hoofdstuk benoemd.
Dit is een samenvatting van hoofdstuk 13 uit het boek principes van marketing 7e editie. Deze samenvatting geeft goed weer wat wel en niet belangrijk is van een hoofdstuk. De samenvatting is opgedeeld in paragraven en is overzichtelijk, met behulp van tabe...
Dit is een samenvatting van hoofdstuk 7 uit het boek principes van marketing 7e editie. Deze samenvatting geeft goed weer wat wel en niet belangrijk is van een hoofdstuk. De samenvatting is opgedeeld in paragraven en is overzichtelijk, met behulp van tabel...
Principes van Marketing samenvatting (editie 7). Uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 17. (inclusief foto's , voorbeelden en inhoudsopgave)
Dit is een samenvatting van hoofdstuk 1, 2, 4, 5, 7, 8, 9 en 13uit het boek principes van marketing 7e editie. Deze samenvatting geeft goed weer wat wel en niet belangrijk is van een hoofdstuk. De samenvatting is opgedeeld in paragraven en is overzichtelij...
Dit is een samenvatting van hoofdstuk 9 uit het boek principes van marketing 7e editie. Deze samenvatting geeft goed weer wat wel en niet belangrijk is van een hoofdstuk. De samenvatting is opgedeeld in paragraven en is overzichtelijk, met behulp van tabel...
Dit is een samenvatting van hoofdstuk 1, 2, 4, 5, 7, 8 en 9 uit het boek principes van marketing 7e editie. Deze samenvatting geeft goed weer wat wel en niet belangrijk is van een hoofdstuk. De samenvatting is opgedeeld in paragraven en is overzichtelijk, ...
P. Kotler en G. Armstrong beschrijven in hun boek Principes van de marketing over de basis van marketing. De schrijvers weiden in hun boek uit over het creëren van waarde voor klanten, merken opbouwen, marketingstrategieën, en de welbekende vier P's (Product, Prijs, Plaats en Promotie). Het boek en de samenvatting kunnen worden gebruikt als basisinzicht voor studenten in het hoger onderwijs, managers en marketeers. De laatste druk is geactualiseerd met de laatste ontwikkelingen en technologieën betreffende marketing en communicatie.