Samenvattingen van het studieboek marktonderzoek - Roelof Kooiker, Mirjam Broekhoff, Harm Stumpel koop je op Knoowy om betere cijfers te halen voor uw examens.
Marktonderzoek compleet samengevat. Het betreft de 8e druk door Roelof Kooiker, Mirjam Broekhoff en Harm Stumpel. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Marktonderzoek door Roelof Kooiker, Mirjam Broekhoff, Harm StumpelMarktonderzoek compleet samengevat. Het betreft de 2e druk door P. de Pelsmacker en P. van Kenhove. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Marktonderzoek door P. de Pelsmacker, P. van KenhoveDit is een samenvatting van de eerste topic van marktonderzoek. Karel de Grotre-Hogeschool: KMO-management.
Karel de Grote Hogeschool / KMO Management / Marktonderzoek Marktonderzoek door Laura VuchVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden
R. Kooiker en M.A. Broekhoff hebben het basisboek Marktonderzoek geschreven. Om je in dit onderzoeksproces op weg te helpen, wordt er uitgelegd hoe je data moet verzamelen en analyseren. Dit boek is een echte aanrader voor studenten die een marktonderzoek moeten doen naar aanleiding van hun stage of afstuderen, wat zoal voorkomt bij de studies Retail Management, Commerciële economie en Small Business.
De recente negende editie is dusdanig geactualiseerd dat er ook informatie is toegevoegd over social media research, Google Analytics en Google Trends. De tussenopdrachten en de theorie sluiten goed aan bij de nieuwste versie van SPSS.