Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek inleiding organisatiekunde (isbn: 9789046905234) - Loek ten Berge en Marco Oteman en download het direct om beter te studeren.
Een duidelijke samenvatting van het boek in 31 pagina's, inclusief belangrijke figuren. n als extra: goede oefenvragen! Mijn cijfer was een 8,6! Auteurs: Loek ten Berge en Marco Oteman. ISBN: 9789046905234
Uitgebreide samenvatting van Inleiding organisatiekunde, 5e druk van Loek ten Berge, Marco Oteman en Johan van Kooten. ISBN: 9789046903681. Dit uittreksel van Inleiding organisatiekunde is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij he...
Een uitgebreide en overzichtelijke samenvatting van het boek Inleiding Organisatiekunde (2016). De samenvatting bevat ook alle belangrijke plaatjes, tabellen en schema's.
Een samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 8 van het boek Inleiding Organisatiekunde
Een uitgebreide en overzichtelijke samenvatting van het vak Inleiding Organisatiekunde, inclusief plaatjes van modellen. Zowel duidelijke modellen van internet als modellen rechtstreeks uit het boek.
Duidelijke en overzichtelijke samenvatting over het 7-S model van Mckinsey met handige illustraties en vetgedrukte woorden waardoor belangrijke begrippen beter blijven hangen. Alle belangrijke hoofdstukken worden genoemd in deze samenvatting, dit zijn: Hoofdst...
EXCLUSIEF HOOFDSTUK 9 Dit is een samenvatting van het boek Inleiding Organisatiekunde inclusief de belangrijkste schema's direct uit het boek. Het boek is mega saai en droog, ik heb geprobeerd mijn samenvatting in een wat makkelijkere bewoording te schr...
Een zeer uitgebreide samenvatting van het boek 'Inleiding Organisatiekunde' van Marc Oteman en Loek ten Berge. Geschreven op de vijfde druk uit 2013. ISBN: 978 90 469 0368 1
De samenvatting van het boek 'Organisatiekunde' is in eind 2015 geschreven en bevat H.1 t/m H.8
Dit is een samenvatting van het HELE boek 'Inleiding organisatiekunde'. Inclusief een duidelijke inhoudsopgave en paginanummering, zo vind je snel het onderwerp wat je nog moet doornemen.
Boek: Inleiding organisatiekunde Schrijvers: Loek ten Berge en Marco Oteman m.m.v. Johan van Kooten 6de, herziene druk
Samenvatting van het boek organisatiekunde Hoofdstuk 1-7. De samenvatting is overzichtelijk en best wel volledig. Boek Inleiding Organisatiekunde Auteur Loek ten Berge en Marco Oteman
complete samenvatting van het boek inleiding organisatiekunde druk 6.
Behaald cijfer: 7,6 Samenvatting organisatiekunde, geschreven aan de hand van 'inleiding organisatiekunde' De volgende hoofdstukken staan erin: 1. Organisatiekunde in historisch perspectief 2. Strategy 3. Structure 4. Systems 5. Staff 6. Skills 7....
Inleiding organisatiekunde geeft een kernachtig overzicht van het vakgebied. Het boek is opgebouwd rond het 7S-model van McKinsey, waarmee het zich onderscheidt van andere inleidingen in de organisatiekunde.
Zeer goede samenvatting van hoofdstuk 1,2&3! Incl. modellen en tabellen! Scheelt je heel veel tijd!
Samenvatting inleiding organisatiekunde, geschreven door Loek ten Berge en Marco Oteman. De samenvatting is op een toetsende wijze beschreven, zo kun je jezelf toetsen door het blad dubbel te vrouwen en het antwoord te geven op de vraag in het eerste kolom. He...
Uitgebreide samenvatting van Inleiding organisatiekunde, 4e druk van Loek ten Berge, Marco Oteman en Johan van Kooten. ISBN: 9789046902394. Dit uittreksel van Inleiding organisatiekunde is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij he...
Complete en uitgebreide samenvatting incl. duidelijke illustraties van het boek Inleiding Organisatiekunde met de hoofdstukken 1, 2, 3, 7, 8, 9. Het vervangt bijna dus het hele boek. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen!
Deze samenvatting bevat de hoofdstukken; • 1.1, 1.2, 1.4, 1.5, en 1.6. • 2.1 en 2.2.2. • 3.1 • 4.1 en § 4.2 • H5 • H6 • 7.1, 7.2, 7.3.1, 7.7 en 7.8. • H8 • 9.3.6 en 9.3.7.
Inleiding organisatiekunde is een boek van Loek ten Berge, tot voor kort als docent verbonden aan de Faculteit Economie en Management aan de Hogeschool Utrecht. Het boek is opgebouwd aan de hand van het 7S-model van McKinsey (strategy, structure, systems, staff, skills, style en shared values). Door dit model is het boek overzichtelijk en praktisch hanteerbaar. Ieder hoofdstuk legt een S-begrip uit aan de hand van actuele praktijkvoorbeelden en uitgebreid casusmateriaal. Tot slot wordt het verband tussen de verschillende begrippen duidelijk gemaakt. In het afsluitende hoofdstuk wordt een kernachtig overzicht gegeven van de laatste trends en ontwikkelingen binnen de organisatiekunde. Loek ten Berge heeft ook het boek Dit is marketing! uitgebracht.