Inleiding organisatiekunde

Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek inleiding organisatiekunde (isbn: 9789046905234) - Loek ten Berge en Marco Oteman en download het direct om beter te studeren.

Inleiding organisatiekunde
Auteur:
Loek ten Berge, Marco Oteman
Taal:
Nederlands
ISBN:
Druk 6 - Inleiding organisatiekunde
Druk 5 - 9789046903681
Uitgever:
Coutinho
Categorie:
Economie & bedrijfskunde

Inleiding organisatiekunde is een boek van Loek ten Berge, tot voor kort als docent verbonden aan de Faculteit Economie en Management aan de Hogeschool Utrecht. Het boek is opgebouwd aan de hand van het 7S-model van McKinsey (strategy, structure, systems, staff, skills, style en shared values). Door dit model is het boek overzichtelijk en praktisch hanteerbaar. Ieder hoofdstuk legt een S-begrip uit aan de hand van actuele praktijkvoorbeelden en uitgebreid casusmateriaal. Tot slot wordt het verband tussen de verschillende begrippen duidelijk gemaakt. In het afsluitende hoofdstuk wordt een kernachtig overzicht gegeven van de laatste trends en ontwikkelingen binnen de organisatiekunde. Loek ten Berge heeft ook het boek Dit is marketing! uitgebracht.

Categorieën

Prijs

+

Aantal pagina's

+

Jaar

Taal

Tag toevoegen


✖ Filters wissen Toon 43 documenten
Filter Filter ▸ Aantal documenten: 43
Inleiding organisatiekunde
Auteur:
Loek ten Berge, Marco Oteman
Taal:
Nederlands
ISBN:
Druk 6 - Inleiding organisatiekunde
Druk 5 - 9789046903681
Uitgever:
Coutinho
Categorie:
Economie & bedrijfskunde

Inleiding organisatiekunde is een boek van Loek ten Berge, tot voor kort als docent verbonden aan de Faculteit Economie en Management aan de Hogeschool Utrecht. Het boek is opgebouwd aan de hand van het 7S-model van McKinsey (strategy, structure, systems, staff, skills, style en shared values). Door dit model is het boek overzichtelijk en praktisch hanteerbaar. Ieder hoofdstuk legt een S-begrip uit aan de hand van actuele praktijkvoorbeelden en uitgebreid casusmateriaal. Tot slot wordt het verband tussen de verschillende begrippen duidelijk gemaakt. In het afsluitende hoofdstuk wordt een kernachtig overzicht gegeven van de laatste trends en ontwikkelingen binnen de organisatiekunde. Loek ten Berge heeft ook het boek Dit is marketing! uitgebracht.

Inloggen via e-mail
Nieuw wachtwoord aanvragen
Registreren via e-mail
Aanmelden via Facebook
Winkelwagen
  • Loader

Actie: ontvang 10% korting bij aankoop van 3 of meer items! Actie: ontvang 10% korting bij aankoop van 3 of meer items!

Actie: ontvang 10% korting bij aankoop van 3 of meer items!

Loader

Ontvang gratis €2,50 bij je eerste upload

Help andere studenten door je eigen samenvattingen te uploaden op Knoowy. Upload ten minste één document en krijg gratis € 2,50 tegoed.

Upload je eerst document