Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek principles of marketing - Kotler & Armstrong en download het direct om beter te studeren.
Principles of Marketing by Armstrong & Kotler Chapter 8, 9, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 19 International Business
Samenvatting van de hoofdstukken 1,2,3,5,7,8,10,11,12,14,15,18,19 van het boek Principles of Marketing geschreven door Kotler and Armstrong. Ik heb de samenvatting gemaakt en gebruikt voor het vak Marketing aan de RUG van de studie E&BE.
A summary of chapter 4 of the book principles of marketing by pearson, Philips Kotler and Gary Armstrong.
Principles of Marketing, Chapter 10 Pricing Strategies: capturing and understanding customer value
Principles of Marketing, Chapter 15: Advertising and Public Relations IBS1
Principles of Marketing, Chapter 16: Personal selling and the sales promotion
Uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 7 van het boek 'Principles of Marketing' van Philip Kotler.
Principles of Marketing, Chapter 18: Creating a competitive advantage IBS 1
Principles of Marketing, Chapter 9 Developing new products and managing the product cycle
Samenvatting/colleges principles of marketing sixteenth edition ; philip kotler en gary armstrong.
Complete summary of the marketing course (written in study year 2017-2018)
This document is a summary written on the 2nd chapter of: Principles of Marketing. The document is fully written in word, with visual examples of matrixes and grids that you need to know. It's summarized in a way which is clear and easy to read.
Summary Principles of Marketing. P. Kotler, G. Armstrong – 2016 (16th Global edition) ‐ Pearson
Exam grade: 9.
Hierbij een samenvatting van Principles of Marketing (15e editie) door Philip Kotler en Gary Armstrong. Deze samenvatting heeft mij geholpen om een ruime voldoende te scoren op het lastige marketing tentamen!
Aantekeningen colleges priciples of marketing, aangevuld met modellen en afbeeldingen.
Uitgebreide samenvatting van Principles Of Marketing, 14e druk van G. Armstrong en P. Kotler. ISBN: 9780273752509. Dit uittreksel van Principles Of Marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is comp...
Principles of Marketing - Hoofdstuk 2 t/m 5, 7, 10 & 18 Samenvatting met voorbeelden en afbeeldingen uit het boek. Onderdeel tentamenstof kennistoets 1 Hotel Management School Maastricht.
Samenvatting over de basis van marketing. Informatie uit principles of marketing van Kotler. Alle informatie die je nodig bent voor de marketing toets in het eerste jaar van de Hotelschool Leeuwarden
Nederlandse samenvatting - Principles of Marketing Hoofdstuk 2, 3, 4, 5, 7 en 18 Lloyd C. Harris & Nigel Piercy Zevende editie
Principles of Marketing van Philip Kotler is het meest gebruikte boek over marketing. Het boek legt
uit hoe je de waarde kunt creëren om relaties met klanten op te bouwen en te onderhouden. Om
marketing tot leven te brengen, staat dit boek vol met interessante voorbeelden, verhalen en
marketingmethoden over echte bedrijven, zoals Amazon. Daarnaast is online marketing volledig
geïntegreerd. Dit heeft een meerwaarde om je op een innovatieve, maar ook praktische. plezierige
en actieve manier kennis te laten maken met moderne marketing.
Deze internationale, Engelstalige editie wordt in Nederland op veel HBO opleidingen gebruikt. Op Knoowy zijn ook samenvattingen te vinden van het Nederlandstalige boek Principes van Marketing.