Summary of the required readings and articles for the course customer models at the university of Groningen: - Modeling markets by Leeflang et al. (2015): Chapter 1, 2, 8 (p.261-278, 285-288), 9 (p.322-325) - Advanced individual demand models by Fok (2017)...
Rijksuniversiteit Groningen / Marketing / Customer ModelsVoor de Individuele Opdracht kies je een product (goed of dienst) en duik je in de belevingswereld van een klant. Wie is hij/zij? Wat is belangrijk in zijn/haar wereld? Wat is het koopproces van het product dat de klant volgt? Voor welke argumenten is een ...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / CEM (Customer Experience Management)Dit is een samenvatting van de stof die je moet kennen voor je eerste marketing tentamen. Alle informatie is duidelijk en direct uitgelegd. Ook zijn er afbeeldingen gebruikt om de informatie nog duidelijker te maken. Het boek waaruit samengevat is: Hosp...
Saxion / Hoger Hotelonderwijs / Marketing Marketing for Hospitality and Tourism, Global Edition door KotlerOpdrachtomschrijving in het kort: Met deze opdracht ga je ervoor zorgen dat je als smart connector op de hoogte bent van trends en ontwikkelingen en snapt binnen welk spanningsveld CEM aan de orde is en welke krachten er binnen dit veld zijn, begrijp je wa...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Customer Experience ManagementIn dit document vind je een overzichtelijke samenvatting (met afbeeldingen) die alle belangrijke punten op een rijtje zet om je goed voor te bereiden voor je tentamen.
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Discover consumer insight De customer delight strategieDe eindopdracht voor de module Klantgerichte Presentatie en Communicatie. Deze eindopdracht is geschreven in het kader van de HBO-Bachelor Executive Officemanagement. De module bevat alle verplichte onderdelen, inclusief bijlagen (klantreis in beeld, mind...
Hogeschool Schoevers / Officemanagement / Klantgerichte communicatie en presentatieVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenDit is een moduleopdracht waarin onderzocht wordt hoe een grote Nederlandse bank haar klantenkring kan uitbreiden. Dit kan niet op basis van producten, want de markt is redelijk verzadigd. Daarom willen ze op basis van 'customer intimacy' een nieuwe strate...
Hogeschool NCOI / Bedrijfskunde / NCOI moduleopdracht Marketing ManagementUitgebreiden samenvatting van het boek Content! Zuurstof voor je klanten van Antal de Waij. Tentamenstof voor de studie Communicatie aan de HAN Nijmegen voor vak de Contentmaker. Bevat verwijzingen naar het boek. Geschreven vanuit de lessen + boek dat geb...
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Contentmaker Content zuurstof voor je klantenSamenvatting van de stof uit de lessen en de reader Customer Experience Management van Hogeschool Rotterdam. Bevat de hoofdonderwerpen; Netwerk, Merk, Stakeholders, Relatie, Communicatie en Community. In de zichtbare inhoudsopgave is te zien welke o...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / CEM - Customer Experience Management- Samenvatting bedrijf & omgeving - Gaat over het boek principes van marketing - Met plaatjes
Avans Hogeschool / Bedrijfskunde MER / Bedrijf en Omgeving Principes van marketingThis summary includes all mandatory articles for the course Developing for Markets. The following articles are included: 1.1. A multi-dimensional framework of organizational innovation: a systematic review of the literature Crossan & Apaydin 2010 1.2. Th...
Rijksuniversiteit Groningen / Strategic Innovation Management / Developing for MarketsSummary of the article 'Customer-oriented organizations: a framework for innovation' by Mukerjee (2013) Course: Developing for Markets
Rijksuniversiteit Groningen / Strategic Innovation Management / Developing for MarketsSummary of the article 'The impact of customer involvement on new product development: contingent and substitutive effects' by Cui & Wu (2016) Course: Developing for Markets
Rijksuniversiteit Groningen / Strategic Innovation Management / Developing for MarketsThis summary includes the following summaries for International Business (IB): 1) International Financial Management (IFM): chapter 1-6, 8-13 from the book International Financial Management, Second Custom Edition for University of Groningen by Shuo Wang,...
Rijksuniversiteit Groningen / International Business / Managing International Business Organizations Game & International Financial ManagementThis summary includes chapters 1-6 and 8-13 from the book 'International Financial Management, Second Custom Edition for University of Groningen', compiled by Shuo Wang, Sakshi Girdhar & Shibashish Mukherjee. This is all the material from the book you need...
Rijksuniversiteit Groningen / International Business / International Financial ManagementSamenvatting van het boek Marketing Design met Customer Journey mapping van Eveline van Zeeland.
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / MarketingSummary of the article 'Linking brand equity to customer equity' by Leone, Rao, Keller, Luo, McAlister & Srivastava (2006) Course: Strategic Decision-Making in Marketing
Rijksuniversiteit Groningen / Strategic Innovation Management / Strategic Decision-Making in MarketingSummary of the article 'Undervalued or overvalued customers: capturing total customer engagement value' by Kumar et al. (2010) Course: Strategic Decision-Making in Marketing
Rijksuniversiteit Groningen / Strategic Innovation Management / Strategic Decision-Making in MarketingSummary of the article 'Unlock the mysteries of your customer relationships' by Avery, Fournier & Wittenbraker (2014) Course: Strategic Decision-Making in Marketing
Rijksuniversiteit Groningen / Strategic Innovation Management / Strategic Decision-Making in MarketingSummary of the article 'Customer centricity: the construct and the operational antecedents' by Lamberti (2013) Course: Strategic Decision-Making in Marketing Note from lecturer: focus on 588-601. Therefore, only these pages are included in this summary.
Rijksuniversiteit Groningen / Strategic Innovation Management / Strategic Decision-Making in Marketing