Summary of the article 'Customer intimacy and other value disciplines' by Treacy & Wiersema (1993) Course: Strategic Decision-Making in Marketing
Rijksuniversiteit Groningen / Strategic Innovation Management / Strategic Decision-Making in MarketingSummary of the article 'Emerging segmentation practices in the age of the social customer' by Canhoto, Clark & Fennemore (2013) Course: Strategic Decision-Making in Marketing
Rijksuniversiteit Groningen / Strategic Innovation Management / Strategic Decision-Making in MarketingSummary of the article 'Market orientation, customer value, and superior performance' by Slater & Narver (1994) Course: Strategic Decision-Making in Marketing
Rijksuniversiteit Groningen / Strategic Innovation Management / Strategic Decision-Making in MarketingSummary of the article 'The effectiveness of customer participation in new product development: a meta-analysis' by Chang & Taylor (2016) Course: Developing for Markets
Rijksuniversiteit Groningen / Strategic Innovation Management / Developing for MarketsSummary of the article 'The value of customer cocreated knowledge during the innovation process' by Mahr, Lievens & Blazevic (2013) Course: Developing for Markets
Rijksuniversiteit Groningen / Strategic Innovation Management / Developing for MarketsDit is een nederlandse samenvatting gemaakt voor het vak Customer Engagement Management van de opleiding Management Toerisme aan de BUAS. het betreft de volgende hoofdstukken van het boek Customer Relationship Management (2e druk): Hoofdstuk 1, 2, 4, punt ...
NHTV Breda / Management toerisme / Customer Engagement Management Customer Relationship Management door Ed Peelen, Rob BeltmanVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenSamenvatting van de 5 artikelen voor het vak Digitale Communicatie. Dit vak wordt gegeven in jaar 2 van de opleiding communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Bevat alle leerstof. Artikel 1, 3, 4, 5 en 6.
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Digitale communicatieSummary of the custom made book for the Leadership & Management course of the premaster Business Administration at the UvA.
Universiteit van Amsterdam / Business Administration / Leadership & ManagementSamenvatting voor het vak Digitale Communicatie dat wordt gegeven in jaar 2 van de opleiding Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Bevat alle leerstof voor het tentamen, namelijk artikel 1: Consumentengedrag en de customer journey, artikel 3: See-t...
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Digitale CommunicatieDeze samenvatting bevat de reader Key Activity Sales, de reader four steps to the epiphany (customer validation) en de sales cycle template. Ook bevat het extra informatie over de powerpoints. Succes! Ik heb met deze samenvatting een 7,8 behaald!
Hogeschool Rotterdam / Small Business en Retail Management / Key Activity SalesDeze samenvatting bevat alle hoofdstukken van het boek Human2Human. Ook bevat deze samenvatting informatie over de digitale customer journey en gaat het dieper in op Customer Relationship Management. Succes! Ik heb met deze samenvatting een 9,1 behaald!
Hogeschool Rotterdam / Small Business en Retail Management / Customer Relationschip ManagementSamenvatting van het boek: Waarde Propositie Ontwerp. In deze samenvatting zijn de volgende pagina's behandeld: 15, 17, 25, 76 t/m 85, 105 t/m 119, 138 t/m 253 + al het aanvullende materiaal wat je moet weten voor het tentamen voor het vak Testing.
Hogeschool Rotterdam / Small Business en Retail Management / Testing Waarde Propositie Ontwerp door Alex OsterwalderUnit 2: Principles of Supervising Customer Service Performance BTEC10 Hospitality De unit is geschreven in het Engels en bevat 3 tasks Inclusief voorwoord, nawoord, inhoudsopgave
Deltion College / Manager/Ondernemer horeca / Unit 2Unit 3: Providing customer service in hospitality van btec10 hospitality Deze unit is geschreven in het Engels en bevat 2 tasks plus de gehele introductie, inhoudsopgave etc.
Deltion College / Manager/Ondernemer horeca / Unit 3Hereby my summery of Customer Analytics in semester 4 of the schoolyear 2016-2017. The seven lectures and weblectures are discussed in this summary in English.
Tilburg University / Marketing Management / Customer AnalyticsSummary of the book Strategy, Marketing & Economics, which is a custom-made book compiled by J.Kraaijenbrink, K.Zalewska-Kurek, G.J.Hospers, E.Constantinides & R.Loohuis. The summary consists of the following chapters: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 of the Mar...
Universiteit Twente / International Business Administration / Marketing Strategy Marketing Economics Custom made book door Kraaijenbrink, Zalewska-Kurek, Hospers, Constantinides & LoohuisSamenvatting van het vak Salesmanagement en customer psychology uit jaar 2 opleiding commerciele economie aan de hogeschool van de Amsterdam.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Salesmanagement en customer psychology Salesmanagement en customer psychologyIn deze samenvatting zijn de hoofdstukken 1 t/m 9 en 14 t/m 20 van het boek Customer Relationship Management samengevat. Na het bestuderen van deze samenvatting weet je wat CRM inhoudt en wat daarbij allemaal komt kijken. Voor het tentamen op Windesheim di...
Windesheim / Communicatie / Relatiemanagement Customer Relationship Management door Ed PeelenUitgebreide samenvatting van de hoofdstukken 8,9,10,11,12,13,14,15,16 en 17
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Consumentengedrag Consumentengedrag de basis door André WeberGrondslagen van de psychologische diagnostiek en testtheorie (2014-2015) Hoofdstukken: 1,2,3,4,5,7,10, 12,15,16,17,
Universiteit Utrecht / Psychology /