Bekijk documenten met de tag: custom. Door samenvattingen, uittreksels, aantekeningen en oefententamens op Knoowy te downloaden bespaar je tijd en kun je betere studieresultaten halen.
Including all articles you need to learn for this course. Managing Customer Value and Experience at the Rijksuniversiteit in Groningen. Summary is made in academic year 2023-2024. The first year that this course has changed compared to previous years.
Rijksuniversiteit Groningen / International Business / Managing Customer Experience and ValueEen samenvatting van het Basisboek Customer Journey: Een inleiding in het vakgebied. Het hele boek is uitgebreid samengevat in 36 bladzijdes. Te gebruiken voor het vak inleiding Customer Experience aan de HAN.
HAN University of Applied Sciences / Commerciële Economie / Customer Experience basisboek customer journeyThis summary was written in the academic year . It is based on the book, lectures and assignments. The book referenced to in the lectures is: Food Quality Management 2020 edition by Luning and Marcelis. Grade achieved: 7 Topics covered in the summary: - C...
Wageningen University / Food Safety / Food Quality Management food quality management(cijfer 8.2) Deze samenvatting is geschreven voor het vak OE104 Customer Behaviour en bestaat uit de hoofdstukken 1,2,3,4,5,6,7,8,10 blz. 419-436,11 en 12 blz. 508-514. De samenvatting is in het Engels met hier een daar een Nederlandse toevoeging ter verdu...
Hogeschool Inholland / Business Studies / Customer Behaviour Consumer Behaviour door Isabelle Szmigin, Maria PiacentiniIn deze samenvatting is hoofdstuk 1 tot en met 12 van het Basisboek Online Marketing samengevat. De samenvatting is van de 4e druk van het boek. De samenvatting is eenvoudig te lezen en erg overzichtelijk. De belangrijkste stof is samengevat in deze samenv...
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online Marketing Basisboek online marketingIn deze samenvatting is hoofdstuk 1, 2, 3 & 4 van het Basisboek Online Marketing samengevat. De samenvatting is van de 4e druk van het boek. De samenvatting is eenvoudig te lezen, erg overzichtelijk en bevat plaatjes uit het boek. De belangrijkste stof is ...
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online Marketing Basisboek online marketingVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenSamenvatting boek Marketing Design met Customer Journey Mapping Boek geschreven door: Eveline van Zeeland Samenvatting gemaakt op: 28 januari 2023 Samenvatting bevat: het hele boek Deze samenvatting bevat de volgende onderwerpen: alle stappen van de mar...
Fontys Hogescholen / Bedrijfskunde MER / Marketing Marketing Design door Eveline van ZeelandSummary of the 21 articles for the course Innovation management in multinational. Complete work that will help you understand the main idea and prepare you for the exam! Week 1: Innovation Baregheh, A., J. Rowley andS. Sambrook (2009).Towards a Multidis...
Rijksuniversiteit Groningen / Innovation Management in Multinationals / Innovation management in multinationals - summary articlesCustomer Experience Management aantekeningen van alle SWAY's, Explore More's, gastcollege's, canvassen en modellen. Hogeschool Rotterdam Communicatie leerjaar 2. Het zijn aantekeningen van alle twee de semesters van CEM. Het zijn in totaal 105 pagina's en...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Customer Experience Management - CEMSummary Principles of Marketing, all information needed for the final test is here, everything from the slides, lectures and the book that you need to know. This document is all you need to get a good grade from Marketing 1.
Vrije Universiteit Amsterdam / Economie en Bedrijfseconomie / Marketing 1 Principles Of MarketingSamenvatting PIL aan de hand van de leerdoelen - dus alle informatie staat erin! structure & nature international law, relationship national & international law, monisy & dualist systems, sources of IL, hierarchy of IL, consent to be bound to IL, customary...
Universiteit Utrecht / Rechtsgeleerdheid / Public International Lawsummary of The Discipline of Business Experimentation (Thomke & Manzi, 2014) referencing of the course week 7 of innovation based on Knowledge management & the dark side of innovation - To discover if a truly novel concept will succeed, you must subject...
Rijksuniversiteit Groningen / International Business and Management / Innovation management in multinationals - summary articles The Discipline of Business ExperimentationInnovation Leadership: Best-Practice Recommendations for Promoting Employee Creativity, Voice, and Knowledge Sharing (Kremer, Villamor, Aguinis, 2019) summary based on week 7 of IMM focusing on Knowledge management& the dark side of innovation Critical...
Rijksuniversiteit Groningen / International Business and Management / Innovation management in multinationals - summary articles Innovation Leadership Best Practice Recommendations for Promoting Employee Creativity Voice and Knowledge SharingSummary of Editorial: The Dark Side of Innovation Coad, A., P. Nightingale, J. Stilgoe and A. Vezzani (2021) based on week 7 of IMM focusing on Knowledge management & the dark side of innovation We provide a broad discussion of the dark side of innovati...
Rijksuniversiteit Groningen / International Business and Management / Innovation management in multinationals - summary articles Editorial The Dark Side of InnovationSummary of the required readings and articles for the course customer models at the university of Groningen: - Modeling markets by Leeflang et al. (2015): Chapter 1, 2, 8 (p.261-278, 285-288), 9 (p.322-325) - Advanced individual demand models by Fok (2017)...
Rijksuniversiteit Groningen / Marketing / Customer ModelsDit is een samenvatting van de stof die je moet kennen voor je eerste marketing tentamen. Alle informatie is duidelijk en direct uitgelegd. Ook zijn er afbeeldingen gebruikt om de informatie nog duidelijker te maken. Het boek waaruit samengevat is: Hosp...
Saxion / Hoger Hotelonderwijs / Marketing Marketing for Hospitality and Tourism, Global Edition door KotlerOpdrachtomschrijving in het kort: Met deze opdracht ga je ervoor zorgen dat je als smart connector op de hoogte bent van trends en ontwikkelingen en snapt binnen welk spanningsveld CEM aan de orde is en welke krachten er binnen dit veld zijn, begrijp je wa...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Customer Experience ManagementIn dit document vind je een overzichtelijke samenvatting (met afbeeldingen) die alle belangrijke punten op een rijtje zet om je goed voor te bereiden voor je tentamen.
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Discover consumer insight De customer delight strategieUitgebreiden samenvatting van het boek Content! Zuurstof voor je klanten van Antal de Waij. Tentamenstof voor de studie Communicatie aan de HAN Nijmegen voor vak de Contentmaker. Bevat verwijzingen naar het boek. Geschreven vanuit de lessen + boek dat geb...
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Contentmaker Content zuurstof voor je klantenSamenvatting van de stof uit de lessen en de reader Customer Experience Management van Hogeschool Rotterdam. Bevat de hoofdonderwerpen; Netwerk, Merk, Stakeholders, Relatie, Communicatie en Community. In de zichtbare inhoudsopgave is te zien welke o...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / CEM - Customer Experience Management