Download direct samenvattingen en andere HBO studiedocumenten voor de opleiding Communicatie aan de Hogeschool Rotterdam. Bereid je goed voor op een toets met oefententamens en aantekeningen van onder andere Interne en externe communicatie en Multidisciplinair project .
Customer Experience Management aantekeningen van alle SWAY's, Explore More's, gastcollege's, canvassen en modellen. Hogeschool Rotterdam Communicatie leerjaar 2. Het zijn aantekeningen van alle twee de semesters van CEM. Het zijn in totaal 105 pagina's en...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Customer Experience Management - CEMDit is een geslaagd implementatieplan van de opleiding Creative Design en Implementation van de Hogeschool Rotterdam. Onderwerp: het veiliger maken van een werkplek in een grote Nederlandse organisatie. Dit is een pittige opdracht die behoorlijk veel lijkt...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Onderzoek en Implementatieplan - Creative Design en Implementation Hogeschool Rotterdam - Geslaagd implementatieplan veiliger maken werkplek - Cijfer 7.5Samenvatting van het tentamen Reputatie en Relatie met de onderwerpen: Stakeholdermanagament, Crisiscommunicatie en Gedrag & Alignment. Met onderwerpen als: RepTrak model, Behaviour Change Wheel, Perspectievenmodel, Participatiespectrum, Missiemotor model...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / (Media) Reputatie (Relatie)Zet een experimentje op om te onderzoeken of jij in een filter bubble zit. Hiermee ga jij onderzoeken of de filter bubble bestaat. Onderzoeken naar de filter bubble spreken elkaar tegen. Zowel door eigen selectie als door de algoritmen van websites ontsta...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Medialandschap & PlanningVoor de Individuele Opdracht kies je een product (goed of dienst) en duik je in de belevingswereld van een klant. Wie is hij/zij? Wat is belangrijk in zijn/haar wereld? Wat is het koopproces van het product dat de klant volgt? Voor welke argumenten is een ...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / CEM (Customer Experience Management)Opdracht in het kort: Binnen deze individuele opdracht doe je onderzoek bij experts en gebruikers uit jouw eigen netwerk. Niet met het doel om goedkeuring te krijgen, maar met het doel om feedback te verzamelen en die te vertalen naar inzichten die je hel...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Multidisciplinair projectVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenOpdrachtomschrijving in het kort: Met deze opdracht ga je ervoor zorgen dat je als smart connector op de hoogte bent van trends en ontwikkelingen en snapt binnen welk spanningsveld CEM aan de orde is en welke krachten er binnen dit veld zijn, begrijp je wa...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Customer Experience ManagementSamenvatting van alle lessen in periode 2 van medialandschap planning. Het gaat onder andere over communicatiemiddelen, communicatiekanalen, communicatiestrategie, BOE-model, KPI's
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Medialandschap planning samenvattingSamenvatting van The Story Behind & Explore more van de Hogeschool Rotterdam, met als hoofdonderwerp Media van het semester Media, Reputatie & Relatie. Alle onderdelen met betrekking tot dit onderwerp zitten in de samenvatting verwerkt.
Hogeschool Rotterdam / Communicatie /Samenvatting van de stof uit de lessen en de reader Customer Experience Management van Hogeschool Rotterdam. Bevat de hoofdonderwerpen; Netwerk, Merk, Stakeholders, Relatie, Communicatie en Community. In de zichtbare inhoudsopgave is te zien welke o...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / CEM - Customer Experience ManagementSamenvatting van het boek Contentmarketing en community management; Steeds meer merken en organisaties houden zich bezig met het maken van content en het managen van community's. Het aantal contentstrategen, contentmarketeers, social media managers en comm...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Contentmarketing Content marketing en community management door Gerretsen, MaschaEen samenvatting van hoofdstuk 1, 2 en 3 - pagina 21 en 22
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Marketing Marketing de essentieeen complete samenvatting van Marketing, de essentie van de eerste paar hoofdstukken alleen hoofdstuk 4 mist.
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Marketing Marketing de essentie- 2.5, H3, 4.4-4.12, 5.5-5.8, 6.10, 7.3,7.4,7,6 - 7,8, 8.4-8,5, 9.3 - 9.5, 9.6, 11.10, 13.2-13.5, 14,6-14.7, H15, 16.3-16.6
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Inleiding communicatie Communicatie handboekEen volledige en uitgebreide maar beknopte samenvatting van het boek Consumentengedrag.
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Mediapsychologie ConsumentengedragSamenvatting van het boek 'Media', de 1e druk. Van verschillende schrijvers: Rob Leurs, Vincent Crone, Marleen Boer, Philip Corsius etc. Het gaat om hoofdstuk 1, 2, 4, 5, 6 en 7. Het is voor het vak medialandschap op hogeschool Rotterdam, opleiding Communi...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Media MediaSamenvatting Communicatiestrategie van Wil Michels, 4e druk, opleiding communicatie, jaar 2, hoofdstuk 1 t/m 23
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Communicatiestrategie Communicatiestrategiesamenvatting marketing hoofdstuk 1 - 12, de essentie, 13e editie, Philip Kotler en Gary Armstrong, Communicatie Hogeschool Rotterdam
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Inleiding Marketing Marketing de essentieEen samenvatting van het gehele boek de Contentbijbel van Cor Hospes voor het vak Content & Creatie voor de studie Communicatie
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Content ContentbijbelSamenvatting van het boek Copy & Concept door Thobokholt, de Waal en Westbeek. Deze samenvatting is inclusief de modellen die worden laten zien in het boek. Hoofdstuk 1 - 10 behalve hoofdstuk 6. Ideaal voor de opleiding Communicatie
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Conceptontwikkeling Copy amp Concept