Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek basisboek online marketing - Marjolein Visser, Berend Sikkenga en download het direct om beter te studeren.
Hoi allemaal, in deze samenvatting van het boek 'basisboek online marketing (3e druk)' vind je de volgende hoofdstukken: H1, H3, H5, H6, H7 en H11. Ook heb ik cialdini uitgewerkt. Bij de opleiding communicatie op de HAN is dit boek gekoppeld aan de module ...
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Webweter Basisboek online marketing door Marjolein Visser, Berend SikkengaHoi allemaal, in deze samenvatting van het boek 'basisboek online marketing (3e druk)' vind je de volgende hoofdstukken: H1, H3, H5, H6, H7 en H11. Ook heb ik cialdini uitgewerkt. Bij de opleiding communicatie op de HAN is dit boek gekoppeld aan de module ...
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Webweter Basisboek online marketing door Marjolein Visser, Berend SikkengaSamenvatting H1 basisboek online marketing 4e druk. Sorry voor de spelfouten af en toe.. Ik zal nog meerdere samenvattingen binnenkort updaten. Let wel op dat dit boek de 4e druk is, dus er zal wel een verschil zijn met de 3e druk
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Webweter Basisboek online marketingVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden
In het basisboek online marketing wordt het gehele marketingproces beschreven. Interessante
onderwerpen als het online consumentengedrag, waaronder mobiele en sociale marketing, het
kernprocesmodel en online branding komen zoal aan bod. Binnen de online marketing wordt het
steeds belangrijker om een goede merkreputatie te hebben. In de derde editie wordt er extra
aandacht besteed aan dit item, waarbij alle nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online
marketingcommunicatie worden benoemd.
De grote hoeveelheid aan informatie wordt op een heldere manier beschreven, waardoor het boek
makkelijk leesbaar is. Kortom, een handig boek vol met bruikbare modellen voor studenten die
commerciële economie of Small Business en Retail Management studeren.