Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek basisboek online marketing - Marjolein Visser, Berend Sikkenga en download het direct om beter te studeren.
Uitgebreide samenvatting van Basisboek online marketing, 1e druk van Marjolein Visser en Berend Sikkenga. ISBN: 9789001788728. Dit uittreksel van Basisboek online marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studere...
Hoi allemaal, in deze samenvatting van het boek 'basisboek online marketing (3e druk)' vind je de volgende hoofdstukken: H1, H3, H5, H6, H7 en H11. Ook heb ik cialdini uitgewerkt. Bij de opleiding communicatie op de HAN is dit boek gekoppeld aan de module ...
Hoi allemaal, in deze samenvatting van het boek 'basisboek online marketing (3e druk)' vind je de volgende hoofdstukken: H1, H3, H5, H6, H7 en H11. Ook heb ik cialdini uitgewerkt. Bij de opleiding communicatie op de HAN is dit boek gekoppeld aan de module ...
In deze samenvatting is hoofdstuk 1 tot en met 12 van het Basisboek Online Marketing samengevat. De samenvatting is van de 4e druk van het boek. De samenvatting is eenvoudig te lezen en erg overzichtelijk. De belangrijkste stof is samengevat in deze samenv...
In deze samenvatting is hoofdstuk 1, 2, 3 & 4 van het Basisboek Online Marketing samengevat. De samenvatting is van de 4e druk van het boek. De samenvatting is eenvoudig te lezen, erg overzichtelijk en bevat plaatjes uit het boek. De belangrijkste stof is ...
Online marketing wordt steeds belangrijker; naar verwachting zal van de Nederlandse marketeers binnen vijf jaar de helft van het marketingbudget naar online activiteiten gaan. Internet is inmiddels een geïntegreerd onderdeel van de marketingoperatie: het ...
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenSamenvatting H5: Klantacquisitie - online branding van basisboek online marketing. 7 pagina's lang.
Samenvatting H1 basisboek online marketing 4e druk. Sorry voor de spelfouten af en toe.. Ik zal nog meerdere samenvattingen binnenkort updaten. Let wel op dat dit boek de 4e druk is, dus er zal wel een verschil zijn met de 3e druk
Samenvatting van het Basisboek Online Marketing voor het vak E-business. beknopt maar wel handig
Samenvatting H13: planning & organisatie van basisboek online marketing. 9 pagina's lang.
Samenvatting H3: Marketsensing van het basisboek online marketing. 12 pagina's lang.
Samenvatting H7: klantacquisitie - bezoekers werven via betaalde kanalen van basisboek online marketing. 8 pagina's lang.
Samenvatting H8: klantacquisitie - verkoop en prijsbepaling van basisboek online marketing. 5 pagina's lang.
Samenvatting H9: orderafhandeling van basisboek online marketing. 10 pagina's lang.
Samenvatting H10: Customer relation management (CRM) van basisboek online marketing. 9 pagina's lang.
Samenvatting H11: effectieve websites ontwerpen van basisboek online marketing. 10 pagina's lang.
Samenvatting H12: digital analytics van basisboek online marketing. 9 pagina's lang.
Samenvatting van H4: Productrealisatie van basisboek online marketing. 4 pagina's lang.
Samenvatting van H4: Productrealisatie van basisboek online marketing. 4 pagina's lang.
Dit is een samenvatting voor een gedeelte van het boek 'basisboek online marketing', voor de eerste jaars hbo commerciële economie.
In het basisboek online marketing wordt het gehele marketingproces beschreven. Interessante
onderwerpen als het online consumentengedrag, waaronder mobiele en sociale marketing, het
kernprocesmodel en online branding komen zoal aan bod. Binnen de online marketing wordt het
steeds belangrijker om een goede merkreputatie te hebben. In de derde editie wordt er extra
aandacht besteed aan dit item, waarbij alle nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online
marketingcommunicatie worden benoemd.
De grote hoeveelheid aan informatie wordt op een heldere manier beschreven, waardoor het boek
makkelijk leesbaar is. Kortom, een handig boek vol met bruikbare modellen voor studenten die
commerciële economie of Small Business en Retail Management studeren.