Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek basisboek online marketing en download het direct om beter te studeren.
In deze samenvatting is hoofdstuk 1 tot en met 12 van het Basisboek Online Marketing samengevat. De samenvatting is van de 4e druk van het boek. De samenvatting is eenvoudig te lezen en erg overzichtelijk. De belangrijkste stof is samengevat in deze samenv...
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online Marketing Basisboek online marketingIn deze samenvatting is hoofdstuk 1, 2, 3 & 4 van het Basisboek Online Marketing samengevat. De samenvatting is van de 4e druk van het boek. De samenvatting is eenvoudig te lezen, erg overzichtelijk en bevat plaatjes uit het boek. De belangrijkste stof is ...
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online Marketing Basisboek online marketingDit een een samenvatting van h10 van het Basisboek Online Marketing van Marjolein Visser. Alle kernpunten zijn erin verwerkt en randzaken zijn beschreven.
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online Marketing Basisboek Online Marketing door Marjolein VisserSamenvatting van basisboek online marketing h12
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online marketing Basisboek online marketing door Marjolein VisserSamenvatting H8 basisboek online marketing
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online mkt Basisboek Online marketing door Marjolein VisserVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden
In het basisboek online marketing wordt het gehele marketingproces beschreven. Interessante
onderwerpen als het online consumentengedrag, waaronder mobiele en sociale marketing, het
kernprocesmodel en online branding komen zoal aan bod. Binnen de online marketing wordt het
steeds belangrijker om een goede merkreputatie te hebben. In de derde editie wordt er extra
aandacht besteed aan dit item, waarbij alle nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online
marketingcommunicatie worden benoemd.
De grote hoeveelheid aan informatie wordt op een heldere manier beschreven, waardoor het boek
makkelijk leesbaar is. Kortom, een handig boek vol met bruikbare modellen voor studenten die
commerciële economie of Small Business en Retail Management studeren.