Download direct samenvattingen en andere HBO studiedocumenten voor de opleiding Commerciële Economie aan de Hogeschool van Amsterdam. Bereid je goed voor op een toets met oefententamens en aantekeningen van onder andere Business to business sales en Campagne.
Marketing de Essentie Klaar met het suffe leren vanuit een boek, dat snap ik! Gebruik naast het vele leren nu flashcards! Met deze kaartjes kun je actief de begrippen leren! Leer de begrippen door middel van ze uit je hoofd op te stappen, daarnaast kun j...
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketing Marketing De EssentieMarketing de Essentie! 60 Oefenvragen over algemene economie. Test je kennis voor je tentamen! Leer alle stof die je moet weten en test je kennis! Veel succes met het leren!
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketing Marketing De Essentie door Philip Kotler, Gary ArmstrongOnline Marketing Klaar met het leren vanuit je boek? Dat is begrijpelijk! Gebruik naast het leren vanuit je boek deze flashcards! Flashcards kunnen je helpen om het leren actief en leuk te houden! Leer de begrippen alleen door middel van ze op te stampen ...
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Online Marketing Basisboek online marketing door Marjolein Visser, Berend SikkengaPrincipes van Marketing Flashcards! Klaar met het suffe leren uit je boek? Hier is de oplossing! Leer alle begrippen makkelijk door middel van deze flashcards! Gebruik de kaarten om actief de begrippen tot je te nemen, weet je het antwoord niet? Check dan...
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketing Principes van Marketing door Philip Kotler, G. ArmstrongEen oefententamen van 38 vragen met antwoorden van het boek en vak marktonderzoek. het is met name van Hoofdstuk 1,2,3,5,6,7,10,12 en 15 Boek van R. Kooiker, M.Broekhoff, H.Stumpel
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / marktonderzoekDit is een goedgekeurd PVA met als onderwerp: hoe kan een divisie van Vluchtelingenwerk Nederland zich binden aan meer zakelijke strategische partners. Het probleem: er zijn te weinig zakelijke partners en het bestand wordt steeds kleiner. Vluchtelingenwer...
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Plan van Aanpak Commerciële Economie HVA 2021 - Binden Strategische Samenwerkingspartners VluchtelingenwerkVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenDit is een uitwerking van de PEST-analyse (het kleinere zusje van de DESTEP). Het is de beantwoording van een deelvraag uit een scriptie over non profit organisaties in Nederland. Misschien handig voor iemand die snel wil weten wat er op politiek, economis...
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Voorbeeld PEST analyse goede doelen non profitDeze deelvraag is misschien handig voor anderen die snel even willen weten wat de belangrijkste T&O zijn bij goede doelen/non-profit organisaties in Nederland. Dit is de beantwoording van 1 deelvraag met 8 van deze trends. Onderbouwing met hoofdzakelijk Kv...
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Trends en ontwikkelingen goede doelen nederlandComplete samenvatting van de Hogeschooltaal toets: alle onderwerpen die op de toets voor kunnen komen.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / HogeschooltaalSamenvatting van de hoofdstukken 1 t/m 8 van het boek International Marketing editie 4 geschreven door Pervez. N. Gaudi en Philip Cateora.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / International Marketing International MarketingSamenvatting van de online Edumundo module Sales- & Accountmanagement hoofdstuk 1 t/m hoofdstuk 11. Uitgebreide samenvatting zodat er 100% zeker geen informatie ontbreekt.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Sales & AccountmanagementSamenvatting edumundo sales en accountmanagement, ook aantekeningen van slides en lessen erin verwerkt.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / CE7 salen en accountmanagementboek marktonderzoek samenvatting van hoofdstuk 1 tot 3, 5 tot 7, 10, 12 en 15 R.kooiker M. broekhoff H. Stumpel ISBN 9789001861292
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / marktonderzoekDeze samenvatting bevat de hoofdstuk 1 t/m 11 van het boek Marktonderzoek van Kooiker. De samenvatting is gebaseerd op de negende druk van het boek. Ik moest dit boek leren voor het vak 'Methoden en Technieken' en voor het vak 'Market Insight Management' b...
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Methoden en Technieken + Market Insight Management Marktonderzoek door Roel Kooiker, Mirjam BroekhofEdumundo Blok 2 Algemene Economie 2018/2019 - 1. DESTEP economische factoren & 2. macro-economie. Onder andere geschikt voor Commerciële Economie.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Algemene Economie Blok 2 Algemene Economie 2018 2019Edumundo Blok 2 Consumenten Gedrag 2018/2019 - 1. Consumentengedrag en besluitvorming. Onder andere geschikt voor Commerciële Economie.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Consumentengedrag Blok 2 Consumentengedrag 2018 2019Samenvatting van de stof voor het eerste tentamen van het blok. In deze samenvatting worden de volgende hoofdstukken behandeld: Floor & Van Raaij Marketingcommunicatiestrategie: hoofdstuk 4, 5, 7, 8, 9, 10.5 en 10.9. Basisboek online marketing van strategi...
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / CE6: Marketingcommunicatie en reclame Floor Van Raaij Marketingcommunicatiestrategie Basisboek online marketing van strategie tot conversie door Floor & Van Raaij, Marjolein VisserDit is een samenvatting van Wat is een bedrijf, alle leerdoelen en uitwerkingen van deeltoets 1 CE inleiding, Commerciële Economie, leerjaar 1, Hogeschool van Amsterdam
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / CE Inleding wat is een bedrijf door Rienk StuiveSamenvatting over het hele boek Ondernemerschap in Hoofdlijnen. Gebruikt voor de studie Commerciele Economie.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / P4: Ondernemen Ondernemerschap in Hoofdlijnen door Peter O. van der MeerHIGH RESULTS SCORED with this clear and comprehensive summary of the entire book! You dont need to buy the book, this summary is enough! It include all the IMAGES (models) from the book & LEARNING GOALS per chapter & handy short SUMMARIES at the end of...
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / International marketing strategy International marketing strategy door Isobel Doole, Robin Loowe en Alexandra Kenyon