Samenvatting van de colleges van het vak 'Redigeren, argumenteren & stijl'. Een vak dat gegeven wordt in het 2e kwartiel van het tweede jaar (kwartiel 2.2) van de opleiding Creative Business.
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Redigeren, argumenteren & stijl Basisboek Taal door Mariëlle Bovenhoff en Willem ZeijlIn dit document is alle leerstof vermeld die in de hoorcolleges van media-effecten is behandeld.
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Media-effectenEen samenvatting van het boek geschreven door Patti Valkenburg Schermgaande Jeugd. Het boek gaat over de media effecten op kinderen, tieners, adolescenten en volwassenen. Daarnaast beschrijft het boek meerdere theorieën en verklaringen die het deze media ...
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Media EffectenSamenvatting van het vak Beeld en Kunst in het eerste leerjaar van de opleiding Creative Business (media, informatie en communicatie). Samenvatting van de lesstof, hoorcolleges én reader. 22 pagina's met beeldmateriaal, quotes en geheugensteuntjes.
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Beeld en kunstDit is een samenvatting van het vak psychologie. Dit vak wordt gegeven in het eerste jaar van de opleiding Creative Business op het Saxion in Enschede. De samenvatting bevat: alle aantekeningen van de hoorcolleges, aangevuld met alle informatie uit de read...
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / PsychologieSamenvatting van het deel 'ethiek'van het vak 'Recht & Ethiek'. Opleiding 'Creative Business' Media, informatie, communicatie. Eerste jaar
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Recht en EthiekVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenDeze samenvatting bevat: - alle aantekeningen van de 8 colleges - de verplichte hoofdstukken samengevat van het boek 'media en publiek' 7e druk - de informatie van de verplichte artikelen op blackboard kortom, alle verplichte stof
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Communicatie Media en publiek door Connie de Boer en Swantje BrenneckeEen tijdlijn van 1775 tot 1959 van de gebeurtenissen in het vak Beeld en Kunst Filmgeschiedenis.
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / beeld en kunstSamenvatting van het boek 'Onderwijskundig Ontwerpen' van E.M. Haak & F. Hoobroeckx. "... is gericht op het maken van een ontwerp voor een leermiddel. Het is een praktisch boek, zonder teveel theoretische ballast dat het complete ontwerpproces beschrijft....
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Educatief Ontwerp Onderwijskundig Ontwerpen door E.M. Haak & F. HoobroeckxSamenvatting van het boek 'Schermgaande jeugd: over jeugd en media' van Patti Valkenburg. "Jongeren zitten iedere dag zes uur voor een scherm. Dat is meer tijd dan ze op school doorbrengen. Hadden we het vroeger over schoolgaande jeugd, nu kunnen we bete...
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Mediawijsheid schermgaande jeugd door Patti ValkenburgSamenvatting van het boek 'Media en publiek: theorieën over media-impact' van Connie Boer en Swantje I. Brennecke. Studieboek voor studenten communicatiewetenschap, dat een overzicht geeft van alle gangbare theorieën over de impact van massamedia. Bevat ...
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Communicatietheoriesamenvatting met de belangrijkste stukken van hoofdstuk 1 t/m 6 uit het boek 'Media- en entertainmentrecht'
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Recht en Ethiek media en entertainmentrecht door Gerben Kor en Wouter KosterEen samenvatting over hoofdstuk 1 t/m 4 van het boek 'Marketingcommunicatie in 14 stappen'
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / marketing marketingcommunicatie in 14 stappen door Guy van Liemt & Gert KootZeer complete samenvatting. Alles wordt duidelijk beschreven. Er wordt niet alleen gebruik gemaakt van tekst, maar ook van tabellen, grafieken en opsommingen zodat de stof duidelijk en makkelijk te begrijpen is. Deze samenvatting is geschikt voor studenten...
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Menswetenschappen, communicatie, mediawijsheid Media en publiek door Connie de Boer, Swantje BrenneckeEen uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1, principes van marketing Philip Kotler 6e editie.
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Marketing: waarde creëren en verkrijgen Principes van marketing door Philip Kotler