Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie - Marjolein Visser & Berend Sikkenga en download het direct om beter te studeren.
Samenvatting van "Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie" van Marjolein Visser & Berend Sikkenga 2e druk. De hoofdstukken 1 t/m 13.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediamarketing Online Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie door Marjolein Visser & Berend SikkengaRuime samenvatting van Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie de eerste druk. Deze samenvatting beslaat hoofdstuk 8 t/m 13 van het boek.
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online Marketing Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie door Marjolein Visser & Berend SikkengaRuime samenvatting van Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie de eerste druk. Samenvatting beslaat hoofdstuk 1 t/m 7
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online Marketing Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie door Marjolein Visser & Berend SikkengaNieuwste, tweede druk! Uitgebreide en duidelijke samenvatting van het hele boek. Hoofdstuk 1 t/m 13 met alle begrippen en tabellen ter verduidelijking. Je hebt het boek niet meer nodig! Samenvatting Online Marketing van strategie tot conversie, Marjolein V...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Online marketing Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie door Marjolein Visser en Berend SikkengaDit is een samenvatting van het Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie van Marjolein Visser en Berend Sikkenga (3e druk). De samenvatting bestaat uit hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 12. Inclusief leerdoelen vanuit de Hogeschool van Amsterd...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Online Marketing Basisboek Online Marketing van strategie tot conversieSamenvatting van het boek Basisboek Online Marketing. Hoofdstuk 1 t/m 13.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediamarketing Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie door Marjolein Visser & Berend SikkengaVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenBasisboek Online Marketing Samenvatting 3e druk 2018. Hoofdstuk 1 t/m 12 met afbeeldingen uit het boek. Auteur: Marjolein Visser & Berend Sikkenga ISBN: 978-90-01-88714-8
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Online Marketing Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie