Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek grondslagen van de marketing - Bronis Verhage en download het direct om beter te studeren.
Aantekeningen over het boek 'grondslagen van de marketing' Het document bevat duidelijke aantekeningen met afbeeldingen en voorbeelden over: - Het 4C-model - Doelgroep (algemeen) - Accountability - micro-, meso- en macro-marketing - bedrijfskolom - kope...
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageSamenvatting Grondslagen van de marketing van Bronis Verhage. Hoofdstukken 7, 8 en 12. (ook wel product- en prijsbeleid genoemd)
Saxion / Commerciële Economie / product- en prijsbeleid Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageSamenvatting Hoofdstukken 6,13,14 Grondslagen van de Marketing
Saxion / Commerciële Economie / Marktsegmentatie Grondslagen van de Marketing door Bronis VerhageHoofdstuk 1: Wat is marketing Hoofdstuk 2: Strategieontwikkeling en marketingplanning Hoofdstuk 3: De marketingomgeving
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de Marketing door B. VerhageH9. Marketingcommunicatiestrategie
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing door H. VerhageHoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing door H. VerhageVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenHoofdstuk 11 Salesmanagement
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing door H. VerhageH8. Productontwikkeling
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing door H. VerhageHoofdstuk 4: Koopgedrag Hoofdstuk 5: Niet aanwezig Hoofdstuk 6: Marktsegmentatie en positionering
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing door B. VerhageH10 : Reclame
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing door H. VerhageH7 Productbeleid en dienstmarketing
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing door B. Verhagebegin van de grondslagen van de marketing, voor Commerciële economie en sportmarketing
Saxion / Commerciële Economie / Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageSamenvatting Marketing Beleid 1, Grondslagen van de Marketing, Bronis Verhage
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Beleid 1 Grondslagen van de Marketing door Bronis VerhageSamenvatting Hoofdstuk 10,9/11.6/11.7/12 Marketing Beleid 2, Grondslagen van de Marketing, Bronis Verhage
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Beleid 2 Grondslagen van de Marketing door Bronis VerhageSamenvatting marketingstrategie alle vakken uit het eerste jaar met behulp van deze samenvattingen in één keer gehaald. Een uitgebreide samenvatting van marketingstrategie | HBO leerjaar 1 | Commerciële Economie, Sportmarketing | Saxion Deventer | Voorb...
Saxion / Commerciële Economie / Marketingstrategie Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageSamenvatting Product- en Prijsbeleid. Commerciële Economie Sportmarketing. HBO Leerjaar 1. Saxion Hogeschool, te Deventer. Een uitgebreide samenvatting plus voorbeelden en plaatjes van de hoofdstukken 7, 8 en 12. In deze samenvatting worden o.a. de volgen...
Saxion / Commerciële Economie / Grondslagen van de marketing Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageSamenvatting Hoofdstuk 9, Noordhoff Verhage, Grondslagen van de Marketing.
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Beleid 2 Grondslagen van de Marketing door Bronis VerhageIn deze samenvatting staat H1, H3 en H4 beschreven van het vak Inleiding Marketing voor de opleiding Commerciële Economie. Het is een samenvatting gebaseerd op de colleges en het boek van Verhage. Ook zijn de online toetsen er in verwerkt. Met deze samen...
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de Marketing door Bronis VerhageSamenvatting Promotie en Plaatsbeleid - Een uitgebreide samenvatting van Promotie en Plaatsbeleid | HBO leerjaar 1 | Commerciële Economie, Sportmarketing | Saxion Deventer | Voorbeelden en plaatjes | Onderwerpen: marketing- communicatiestrategieën, Recla...
Saxion / Commerciële Economie / Promotie- en Plaatsbeleid Grondslagen van de marketing door Bronis Verhage
Grondslagen van de marketing is een veelgebruikt boek op diverse commerciële, management en bedrijfskundige HBO opleidingen in Nederland. Grondslagen van de marketing is een inleiding voor alles omtrent marketing. Aan de hand van vele praktijk voorbeelden leer je als student de beginselen van de marketing. Het boek is geïllustreerd met allerlei modellen en illustraties, die de theorie verduidelijken.
Auteurs Bronis Verhage en Marjolein Visser slagen er in uit te leggen hoe de student een creatief idee of product op de juiste manier kan neerzetten in de markt. Bij iedere nieuwe druk wordt ingespeeld op de nieuwste ontwikkelingen, vooral op online en sociaal gebied, waar je bij de aanschaf van het boek of samenvatting Grondslagen van de marketing rekening mee dient te houden.