Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek consumentengedrag - Jeske Nederstigt, Theo Poiesz en download het direct om beter te studeren.
Samenvatting van het vak consumentengedrag. Hoorcolleges en stof uit het leerboek, samengevat. Bestand inclusief beeldmateriaal (schema's, grafieken enz.)
Saxion / Commerciële Economie / Consumentengedrag Consumentengedrag door Jeske Nederstigt, Theo PoieszGedetailleerde samenvatting van het boek Consumentengedrag (HST 1, 2, 4, 5, 6, 17)
Saxion / Commerciële Economie / Consumenten Psychologie Consumentengedrag door Jeske Nederstigt & Theo PoieszSamenvatting Consumentengedrag 1A Commerciële economie 1e jaar, hoofdstuk 1 t/m 6 & 17
Saxion / Commerciële Economie / Consumentengedrag Consumentengedrag door Jeske Nederstigt, Theo PoieszSamenvatting consumentengedrag 1B hoofdstuk 7 t/m 12 Commerciële economie 1e jaar
Saxion / Commerciële Economie / Consumentengedrag Consumentengedrag door Jeske Nederstigt, Theo PoieszSamenvatting van het boek consumentgedrag van Jeske Nederstigt & Theo Poiesz. De samengevatte hoofdstukken zijn: H7, 8, 9, 10, 11 & 12.
Saxion / Commerciële Economie / Consumentenpsychologie Consumentengedrag door Jeske Nederstigt, Theo Poieszsamenvatting deel 1 consumenten psychologie. Te gebruiken voor Commerciële economie en sportmarketing
Saxion / Commerciële Economie / Consumenten psychologie Consumentengedrag door Jeske Nederstigt, Theo PoieszVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden
Het motto van het boek Consumentengedrag is ‘wie de klant niet begrijpt, mist de basis onder de marketing’. Dit boek bevat een compleet en actueel standaardwerk over het gedrag van consumenten en de wisselwerking tussen marketing en consumentengedrag. Er is veel aandacht voor de achtergrond van marketingbeslissingen.
In dit boek staan geen ‘tips’ die exact beschrijven welke marketingingrediënten tot succes leiden, maar bieden de auteurs een combinatie van benaderingen, inzichten en begrippen die, afhankelijk van het scenario, kunnen worden ingezet en toegepast. Hierdoor inspireert dit boek tot werkelijk consumentgerichte marketing.