Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek principes van marketing - Philip Kotler, Gary Armstrong en download het direct om beter te studeren.
Dit is een samenvatting van het boek Principes van Marketing wat gebruikt wordt voor het vak marketing.
Hogeschool Utrecht / Bedrijfskunde MER / Marketing Principes van marketing door Philip Kotler, Gary ArmstrongVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenP. Kotler en G. Armstrong beschrijven in hun boek Principes van de marketing over de basis van marketing. De schrijvers weiden in hun boek uit over het creëren van waarde voor klanten, merken opbouwen, marketingstrategieën, en de welbekende vier P's (Product, Prijs, Plaats en Promotie). Het boek en de samenvatting kunnen worden gebruikt als basisinzicht voor studenten in het hoger onderwijs, managers en marketeers. De laatste druk is geactualiseerd met de laatste ontwikkelingen en technologieën betreffende marketing en communicatie.