Deze samenvatting gaat over mediaplanning en de rol van touchpoints hierin,uitgaande van de fase van de customer journey waarin de afnemer zich bevindt. Met voorbeelden van een mediaplan en media-inzetmatrix.
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / De inzet van touchpoints door Renée van ZijlSamenvatting met de volgende artikelen (paragrafen) uit het boek: - Inzoomen op identiteit loont - Partner van je opdrachtgever - Verhalen fantastisch gereedschap (Van Riel, 2000) - Communicatieve organisaties (Van Ravenstein) - Trends in een wereldvak - C...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / CommunicatieSamenvatting van het boek Marketing Design met Customer Journey mapping van Eveline van Zeeland.
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / MarketingSamenvatting van het gehele boek Change The Script geschreven door schrijver Theo Hendriks. Samenvatting bevat figuren die ook in het boek voorkomen. Samenvatting is geschreven voor het deeltentamen(s) van de minor PR aan de Hogeschool Rotterdam.
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Minor PR change the script door Theo HendriksSamenvatting van boek Lean Startup in Nederlands. Voor het vak Innovation Lab. Auteur: Eric Ries
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Innovation Lab the lean startup door Eric RiesSamenvatting boek Contentbijbel van vak Content & Creatie. Gebruikt voor studiejaar 2017-2018
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Content en Creatie Contentbijbel door Cor HospesVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenDeze samenvatting van het boek media geeft jou inzicht in de dynamiek van het medialandschap. In de samenvatting wordt stof en termen besproken. Daarnaast bestaat de samenvatting ook uit kernartikelen en powerpoints die besproken zijn in de lessen van medi...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Medialandschap Media door Rob Leurs, Vincent Crone, Marleen Boer, Philip Corsius, Bas den Herder, Gyurka Jansen, Nico Kussendrager, Laura van der VliesSamenvatting boek Communicatiestrategie 4e druk - Wil Michels Hst. 1 t/m 23
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Context en communicatiestrategie (theorie) Communicatiestrategie door Wil MichelsSamenvatting Scrum in Actie per hoofdstuk samengevat ISBN 9789047008491 Gebruikt voor vak evenementenmanagement
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Evenementenmanagement Scrum in actieSamenvatting boek Consumentengedrag voor het vak Mediapsychologie. Hoofdstukken: 6, 7, 8, 9, 10, 11 en 12 (+ 17.1 t/m 17.4) en (2.4.4.) Alle tabellen zitten er ook in verwerkt die zelf gemaakt zijn.
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Mediapsychologie Consumentengedrag door Jeske Nederstigt & Theo PoieszINCLUSIEF ANTWOORDEN De Proeftoets inleiding communicatie (2013) incl. antwoorden. Hogeschool rotterdam Bevat cases
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Inleiding Communicatie1e jaar communicatievak. ( Hogeschool rotterdam) handboek communicatie will michels (Cijfer 8 gehaald op tentamen)
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Inleiding communicatie Handboek communicatie door will michelsEen samenvatting van het hele boek (met uitzondering van H6) Copy & Concept van Bert Thobokholt.
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Conceptontwikkeling Copy Concept door Bert ThobokholtSamenvatting medialandschap hogeschool Rotterdam opleiding communicatie 2016-2017 voor het vak media. tevens samenvatting van de sheets
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Medialandschap MediaHogeschool Rotterdam student communicatie jaar 1 2016-2017. Het bevat hst 1 tot en met 5 van het boek communicatieplanner
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Communicatie- en mediaplanning Communicatieplanner door Will Michelscomplete samenvatting van het boek Marketing, de essentie. Wel missen de hoofdstukken 9 en 11.
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Marketing marketing de essentie door Philip Kotler en Gary ArmstrongSamenvatting van het boek communicatiestrategie van Wil Michels. Dit is de 4e druk. De samenvatting is geschreven in oktober 2016. De samenvatting bevat alle 23 hoofdstukken.
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Context en Strategie Communicatiestrategie door Wil MichelsSamenvatting hoofdstuk 1,2,6. Dit helpt je makkelijk om je communicatie boek uit je hoofd te leren.
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Communicatie Communicatie Handboek 5e druk door Wil MichelsCommunicatie en mediaplanning samenvatting. Hoofdstuk 1t/m4 en vrij uitgebreid. Alles staat er in verwerkt.
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Communicatie en mediaplanning Communicatieplanner door Wil MichelsSamenvatting van het boek Thought leadership. Vernieuwende inzichten en waardecreatie op het snijvlak van markt en maatschappij. Auteur: Mignon van Halderen&Kym Kettler-Paddock Co-auteur: Craig Badings
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Thought Leadership door Mignon van Halderen & Kym Kettler-Paddock