Hieronder worden samenvattingen, aantekeningen en oefententamens weergegeven voor het vak Marketing aan de opleiding Media en Entertainment Management te Hogeschool Inholland.
Zeer uitgebreid: combinatie van powerpoints en het boek principes van marketing, zevende druk.
Hogeschool Inholland / Media en Entertainment Management / Marketing Principes van Marketing door Philip Kotler, G. ArmstrongDit is een samenvatting van het boek "Grondslagen van de marketing". Het gaat om de hoofdstukken 1, 4, 6, 9 en 10 aangevuld met aantekeningen vanuit lessen.
Hogeschool Inholland / Media en Entertainment Management / Marketing Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageDit is een marktanalyse voor het vak marketing geschreven over de Rotterdamse festivalmarkt. In dit verslag wordt er uitgebreid uitleg gegeven over de volgende onderwerpen: Marktomvang, publieksspreiding, objectieve analyses van festivals, Macro omgevingsa...
Hogeschool Inholland / Media en Entertainment Management / MarketingAantekening van hoorcolleges voor de Opleiding Media en Entertainment Management, 1e jaar. 2016-2017
Hogeschool Inholland / Media en Entertainment Management / Marketing Principes van Marketing door Philip KotlerEen samenvatting van het marketingboek 'Grondalagen van de Marketing' geschreven door B. Verhage.
Hogeschool Inholland / Media en Entertainment Management / Marketing Grondslagen van de Marketing door B. VerhageVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden