Download direct samenvattingen en andere HBO studiedocumenten voor de opleiding Media en Entertainment Management aan de Hogeschool Inholland. Bereid je goed voor op een toets met oefententamens en aantekeningen van onder andere Introduction to Marketing en Introduction to Media and Entertainment Management.
samenvatting van bedrijfsfinancien leerjaar 4 van hogeschool inholland; - investeringsbegroting - financieringsbegroting - BTW - uurtarief
Hogeschool Inholland / Media en Entertainment Management / BedrijfsfinancienGeslaagde scriptie Inholland Rotterdam Media en entertainment management. Onderwerp: waarom kiezen festivals vaak voor foodtrucks. Met compleet theoretisch kader en alle interviews uitgewerkt.
Hogeschool Inholland / Media en Entertainment Management / Geslaagde scriptie foodtrucks evenementenZeer uitgebreid: combinatie van powerpoints en het boek principes van marketing, zevende druk.
Hogeschool Inholland / Media en Entertainment Management / Marketing Principes van Marketing door Philip Kotler, G. ArmstrongSamenvatting van het vak strategie wat gegeven wordt in jaar 2 op de studie media en entertainment management. Gebaseerd op de pokerpoints en lessen van W. van Vessem.
Hogeschool Inholland / Media en Entertainment Management / StrategieSamenvatting van mediarecht, auteursrecht en eigendomsrecht. De lessen van docent gebruikt en het boek eigendoms en mediarecht
Hogeschool Inholland / Media en Entertainment Management / Auteurs- en mediarecht eigendoms en mediarecht door M. van PerzieDit is een samenvatting van het boek "Grondslagen van de marketing". Het gaat om de hoofdstukken 1, 4, 6, 9 en 10 aangevuld met aantekeningen vanuit lessen.
Hogeschool Inholland / Media en Entertainment Management / Marketing Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenDit is een samenvatting uit het boek "Een praktijkgerichte benadering van organisatie en management". Het gaat over de hoofdstukken 1, 2, 3, 5 en 9 aangevuld met aantekeningen vanuit de lessen.
Hogeschool Inholland / Media en Entertainment Management / Management & Organisatie Een praktijkgerichte benadering van organisatie en management door Nick van Dam & Jos MarcusDit is een samenvatting van het boek "Projectmanagement, een professionele aanpak van evenementen", geschreven door Jan Verhaar en Iris Eshel.
Hogeschool Inholland / Media en Entertainment Management / Projectmanagement Projectmanagement een professionele aanpak van evenementen door Jan Verhaar en Iris EshelDit is een marktanalyse voor het vak marketing geschreven over de Rotterdamse festivalmarkt. In dit verslag wordt er uitgebreid uitleg gegeven over de volgende onderwerpen: Marktomvang, publieksspreiding, objectieve analyses van festivals, Macro omgevingsa...
Hogeschool Inholland / Media en Entertainment Management / MarketingDit verslag begint met een bedrijfsanalyse van RTL, waaronder een financiële analyse, een doelgroepsanalyse, een externe analyse, een concurrentieanalyse en een SWOT-analyse. Hierna is er een concept bedacht waarvoor uitgebreid de financiën, strategie, m...
Hogeschool Inholland / Media en Entertainment Management / BamoDit verslag is een productieprogramma voor een evenement. In dit document wordt de producttechnische informatie besproken, de marketingmix, een gedetailleerd plan en ontwerp, de zakelijke randvoorwaarden en nog meer.
Hogeschool Inholland / Media en Entertainment Management / ProjectmanagementDit is een voorbeeld van een projectplan voor een evenement. In dit plan worden de doelgroep, het marketingplan, het communicatieplan, de randvoorwaarden, beheersaspecten en nog meer besproken.
Hogeschool Inholland / Media en Entertainment Management / ProjectmanagementComplete samenvatting van 24 pagina's over het boek De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse, vierde druk, H. Schilstra. De samenvatting betreft hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 7 (alle hoofdstukken behalve hoofdstuk 8). Alles wat relevant is in h...
Hogeschool Inholland / Media en Entertainment Management / Integrale bedrijfsanalyse De financile functie integrale bedrijfsanalyse door H. SchilstraDit is een imago onderzoek over RTL Late Night, in dit onderzoek komen enquêtes te pas. Alle gebruikte termen worden uitgelegd in dit document. Het is vooral handig als een voorbeeld voor een ander imago onderzoek. Alle stappen zijn goed gevolg en het is ...
Hogeschool Inholland / Media en Entertainment Management / onderzoekDit document bevat een analyse van de Nederlandse filmbranche. In deze analyse wordt er gekeken naar belangrijke organisaties in de filmbranche, deze worden vervolgens onderzocht. In dit document staat informatie over: de filmkrant, eye museum, Nederland f...
Hogeschool Inholland / Media en Entertainment Management / film, ceiDit verslag is een financiële analyse wat gebruikt kan worden als voorbeeld. In dit verslag worden de volgende aspecten behandeld: Solvabiliteit, liquiditeit, rentabiliteit, activiteit, werknemersgetallen, winst en omzet, beleggingskerngetallen en een por...
Hogeschool Inholland / Media en Entertainment Management / Financieel managementDit is een samenvatting van Hoofdstuk 3 van het boek een praktijkgerichte benadering van Organisatie en Management geschreven door Marcus en van Dam. Alle relevante delen van het hoofdstuk staan duidelijk in de samenvatting beschreven.
Hogeschool Inholland / Media en Entertainment Management / Management en organisatie Een praktijkgerichte benadering van Organisatie en Management door Marcus en van DamDit verslag bevat voorbeelden van een investeringsbegroting, financieringsbegroting, openingsbalans, resultatenbegroting, liquiditeitsbegroting en eindbalans. Dit verslag is gemaakt voor een project met het opstarten van een fictief bedrijf. De getallen wo...
Hogeschool Inholland / Media en Entertainment Management / Financieel managementSamenvatting van het vak CJO - Samenvatting Juridische omgeving. Media Entertainment Management Jaar 2
Hogeschool Inholland / Media en Entertainment Management / CJOAantekening van hoorcolleges voor de Opleiding Media en Entertainment Management, 1e jaar. 2016-2017
Hogeschool Inholland / Media en Entertainment Management / Marketing Principes van Marketing door Philip Kotler