Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek Principes van Marktonderzoek en download het direct om beter te studeren.
Samenvatting van de gehele stof voor het tentamen van De Onderzoeker (Boek: Principes van Marktonderzoek, A. Burns & R. Bush). Duidelijke/concrete samenvatting met begrippen én definitie, opsommingen en voorbeelden. D.m.v. deze samenvatting heb ik een 9 v...
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / De Onderzoeker Principes van MarktonderzoekDeze samenvatting bevat de volgende paragrafen: 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 2.1, 3.1, 3.2, 3.6, 3.7, 4.1, 4.2, 4.3, 5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 6.1, 6.3, 6.4, 6.5, 7.1, 7.2, 8.4, 8.5, 8.6, 8.9, 10.1, 10.2, 10.3, 12.1, 12.2, 12.3, 12.4, 12.5, 13.3, 13.4
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Marktonderzoek Principes van marktonderzoek door Alvin C. Burns en Ronald F. BushVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden