Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek basisboek interne communicatie - Erik Reijnders en download het direct om beter te studeren.
Uitgebreiden samenvatting over het Basisboek Interne Communicatie. Door het leren van deze samenvatting heb ik een 8,1 gehaald. In dit boek maak je kennis met de essentie van interne communicatie. Het is eveneens een praktisch bruikbaar fundament om de com...
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Organisatieontdekker (interne organisatie) Basisboek Interne communicatie door Erik ReijndersDit is een samenvatting van het boek Basisboek interne communicatie druk 9 (herziene druk). Het is hoofdstuk 6 Naar een communicatieve organisatie. Te gebruiken voor verschillende studies.
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Organisatieontdekker AOKORG Basisboek Interne communicatie door Erik ReijndersDit is een samenvatting van het boek Basisboek interne communicatie druk 9 (herziene druk). Het is hoofdstuk 7 De IC-professional in een communicatieve organisatie. Te gebruiken voor verschillende studies.
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Organisatieontdekker Basisboek Interne communicatie door Erik ReijndersUit het boek: Basisboek Interne communicatie (8e druk) Reijnders, E., Hogendoorn, M., Koning, A. De Laat, C. & Van Silfhout, L. (2015) Hoofdstukken: H1 - 1.1 - 1.2.1 - 1.2.4 H2 tot 2.8.1 H3 H6
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Organisatieontdekker Basisboek Interne communicatie door Erik ReijndersDe hoofdstukken die in deze samenvatting voorkomen zijn: 1, 2, 3 en 6
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Interne communicatie Basisboek Interne communicatie door Erik ReijndersVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden
Studenten die communicatie studeren, hebben veel aan het boek Basisboek interne communicatie. Het is een handige, complete en praktisch bruikbare bundel om kennis te maken met het verbeteren van communicatie binnen een organisatie. Communiceren binnen een organisatie is erg belangrijk, aangezien het zorgt voor een betere externe presentatie van het bedrijf.
Het boek is opgedeeld in drie delen: kennismaking met organisaties, basisbegrippen in de interne communicatie en als laatste de verschillende basisaspecten om te werken aan verbetering binnen de interne communicatie. De hoofdstukken zijn helder opgedeeld, bevatten kernwoorden en voorbeelden en ieder hoofdstuk sluit af met een samenvatting.