Hieronder worden samenvattingen, aantekeningen en oefententamens weergegeven voor het vak Merkenmanagement aan de opleiding Communicatie te Fontys Hogescholen.
Beknopte samenvatting van het boek: Strategisch merkenmanagement Hoofdstuk: 1, 2, 6, 11 & 15. Behaald cijfer: 8,3
Fontys Hogescholen / Communicatie / Merkenmanagement Strategisch merkenmanagement door Kevin Lane Keller, Ruud Heijenga, Erik SchoppenAlleen hoofdstuk 1, 2, 6 en 11 uit 4e druk Strategisch. Merkenmanagement. Erg uitgebreid!
Fontys Hogescholen / Communicatie / Merkenmanagement Strategisch merkenmanagement door Kevin Lane Keller, Ruud Heijenga, Erik SchoppenSamenvatting: Strategisch Merkenmanagement. Hoofdstuk: 1, 2, 6, 11 en 14. Een beknopte samenvatting van 17 bladzijde met alle belangrijke aspecten van het moeizame boek. Mét plaatjes.
Fontys Hogescholen / Communicatie / Merkenmanagement Merkenmanagement door Kevin Lane Keller, Ruud Heijenga en Erik SchoppenVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden