Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek Basisboek Neuromarketing - Eveline van Zeeland en download het direct om beter te studeren.
Deze samenvatting dekt het complete boek en is daarnaast erg overzichtelijk en duidelijk.
Fontys Hogescholen / Commerciële Economie / Neuromarketing Basisboek Neuromarketing door Eveline van ZeelandSamenvatting van Consumentengedrag 2 Titel: Basisboek Neuromarketing Auteur: Eveline van Zeeland Druk: 1e Jaar van uitgaven: 2016 ISBN: ISBN9789046905180 Paginas: 269 paginas Hoofdstukken: 1 tot en met 5 en 8
Fontys Hogescholen / Commerciële Economie / Consumentengedrag 2 Basisboek Neuromarketing door Eveline van ZeelandVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden