Uitgebreide samenvatting van het gehele boek. Heb er een mooi cijfer mee gehaald.
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Onderhandelen Onderhandelen door Herman Ilgen en Keimpe De VriesUitgebreide samenvatting van het gehele boek. Heb er goed op gescoord
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Vaardiger onderhandelen Vaardiger onderhandelen door Willem Mastenbroekcompleet en netjes van het boek basisboek online marketing vragen mail me
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / MarketingSamenvatting syllabus kritisch denken, Haagse hogeschool. De samenvatting bestaat uit 4 pagina's.
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Kritisch Denken Syllabusconsumentengedrag hoofdstuk 3 in deze samenvatting
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / consumentengedrag Consumentengedrag door Michael SolomonDit is een samenvatting van de vier modules die in het digital boek My Edumundo worden behandeld.
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Branding myedumundo door Bouwmans en Van der VorstVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenUitgebreide samenvatting van de hoofdstukken 8,9,10,11,12,13,14,15,16 en 17
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Consumentengedrag Consumentengedrag de basis door André WeberUitgebreide samenvatting van de hoofdstukken 1,2,3,4,5 en 6
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Methode van Marktonderzoek Principes van marktonderzoek door Alvin C Burns & Ronald F. BushSamenvatting van het boek Brand design tot hoofdstuk 5
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie /Alle begrippen van hoofdstuk 3 en 4 uitgewerkt.
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de Marketing door VerhageUitgebreide samenvatting van het boek principes van marktonderzoek
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marktonderzoek Principes van Marktonderzoek door MAKS, HERBERT | BUSH, RONALD F. | ITERSON, ANDRÉ VAN | SWART, FRANS DE | BURNS, ALVIN C.Uitgebreide samenvatting van het boek marketingcommunicatie
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Media en Experience Basisboek marketingcommunicatie door Esther de BergUitgebreide samenvatting van het boek Media en Reclame
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Media en Experience Media en Reclame door John FaaseUitgebreide samenvatting met ondersteunende afbeeldingen
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online Marketing Online Marketing door Marjolein VisserUitgebreide samenvatting met ondersteunende afbeeldingen
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online Marketing Online Marketing door Marjolein VisserUitgebreide samenvatting van het Basisboek Sales
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing en Sales Basisboek Sales door Robin van der WerfUitgebreide samenvatting van het boek: Consumentengedrag: de basis
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Consumentengedrag Consumentengedrag de basis door Andre WeberUitgebreide samenvatting met ondersteunende afbeeldingen
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van Marketing door B. VisserUitgebreide samenvatting over het boek Grondslagen van Marketing
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van Marketing door B. VerhageHier vindt u samenvattingen van het boek: Grondslagen van de marketing hoofdstuk 7 tm 10 + 12 + 13. De samenvattingen zijn uitgebreid en in totaal 15 A4'tjes lang. Ideaal als je je goed wilt voorbereiden op je tentamen.
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing 1.1/1.2 Grondslagen van de marketing door Verhage