Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek Principes van Marktonderzoek - MAKS, HERBERT | BUSH, RONALD F. | ITERSON, ANDRÉ VAN | SWART, FRANS DE | BURNS, ALVIN C. en download het direct om beter te studeren.
Uitgebreide samenvatting van het boek principes van marktonderzoek
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marktonderzoek Principes van Marktonderzoek door MAKS, HERBERT | BUSH, RONALD F. | ITERSON, ANDRÉ VAN | SWART, FRANS DE | BURNS, ALVIN C.Begrippen mmo hst 1/3/4/5/7/8 Van boek Principes van marktonderzoek druk 2
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / MMO Principes van marktonderzoek door C.Burns & F.BushUitgebreide samenvatting van de hoofdstukken 1,2,3,4,5 en 6
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Methode van Marktonderzoek Principes van marktonderzoek door Alvin C Burns & Ronald F. BushDit document is een uitgebreide samenvatting van het vak marketingonderzoek. Deze samenvatting is geschreven uit hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 9 uit het boek: 'Principers van marktonderzoek' 7e editie van Alvin C. Burns en Ronald F. Bush
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing onderzoek Principes van marktonderzoekVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden