Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek marketingcommunicatiestrategie - Ko Floor, Fred van Raaij, Margot Bouwman en download het direct om beter te studeren.
Hierbij bied ik mijn uitgebreide samenvatting aan van het vak Marketingcommunicatiestrategie. Het boek is van Ko Floor, Fred van Raaij en Margot Bouwman. Het betreft de 7e, nieuwste druk. Ik heb de samenvatting geschreven in oktober 2017 en de samenvatting...
Windesheim / Commerciële Economie / Marketingcommunicatiestrategie Marketingcommunicatiestrategie door Ko Floor, Fred van Raaij, Margot BouwmanEr zijn een aantal hoorcolleges toegevoegd en 3 proefvragen van het tentamen. Ik heb er een 7.2 voor gehaald. Kan ook gebruikt worden voor het tentamen marketingcommunicatie in de sport of marketingcommunicatiestrategie.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketingcommunicatiestrategie Marketingcommunicatiestrategie door Ko Floor en Fred van RaaijDit document bevat een samenvatting van het boek Marketingcommunicatiestrategie van Floor en Van Raaij (2015, zevende druk) van in totaal 17 hoofdstukken die ik in januari 2018 heb gemaakt voor de opleiding NIMA B marketingcommunicatie. De samenvatting is ...
Hogeschool NCOI / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie Marketingcommunicatiestrategie door Ko Floor, Fred van Raaij en Margot BouwmanHoofdstuk 4: Onderdelen van het marketingcommunicatieplan Hoofdstuk 5: Onderzoek naar consument, product en concurrentie Hoofdstuk 6: Marketingcommunicatiedoelgroepen Hoofdstuk 7: Marketingcommunicatiedoelstellingen Hoofdstuk 8: Marketingcommunicatiestrate...
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie Marketingcommunicatiestrategie door Ko Floor & Fred van RaaijSamenvatting marketingcommunicatiestrategie van Floor en Van Raaij, zesde druk 2010.
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Marketingcommunicatiestrategie door Ko Floor & Fred van RaaijEen samenvatting van hoofdstuk 18 uit het boek Marketingcommunicatiestrategie van Floor en Van Raaij
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Marketing en Sales Marketingcommunicatiestrategie door Floor en Van RaaijVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenHoofdstuk 13 Reclame Hoofdstuk 14: Online marketingcommunicatie Hoofdstuk 15: Public relations en voorlichting Hoofdstuk 16: Sponsoring Hoofdstuk 17: Promoties Hoofdstuk 18: DM-communicatie Hoofdstuk 19: Winkelcommunicatie Hoofdstuk 20: Persoonlijke verkoo...
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie Marketingcommunicatiestrategie door Ko Floor & Fred van RaaijHoofdstuk 1: Marketingcommunicatie en andere marketinginstrumenten Hoofdstuk 2: Communicatiemix van een onderneming Hoofdstuk 3: Kritiek en regelgeving
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie Marketingcommunicatiestrategie door Ko Floor & Fred van RaaijTe gebruiken voor het tentamen; marketingcommunicatie strategie of communicatie, sport en media.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketingcommunicatiestrategie Marketingcommunicatiestrategie door Ko Floor en Fred van RaaijSamenvatting marketingcommunicatie, boek marketingcommunicatiestrategie. Commerciële economie, jaar 3, H4 t/m H13
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie Marketingcommunicatiestrategie door J.M.G. Floor, W.F. van RaaijSamenvatting communicatie & media, met uitleg van begrippen en opsommingen
Hogeschool Utrecht / Commerciële Economie / Communicatie & Media MarketingcommunicatiestrategieSamenvatting Marketingcommunicatie, (Marketingcommunicatie Strategie, J.M.G. Floor & W.F. van Raaij). Goede prijs voor goede kwaliteit. Commerciële Economie, Jaar 1
Hogeschool Leiden / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie Marketingcommunicatiestrategie door JMG Floor WF van RaaijSamenvatting MarketingCommunicatie, gemaakt door een VWO student aan de Fontys Economische Hogeschool in TIlburg.
Fontys Hogescholen / Commerciële Economie / Marketing Communicatie Marketingcommunicatiestrategie door Ko Floor, Fred van RaaijCOmmunicatie, sport en media. Boek: marketingcommunicatie strategie. Ko Floor & Fred van Raaij
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Sport media en communicatie Marketingcommunicatiestrategie door Ko Floor en Fred van RaaijMarketingcommunicatiestrategie is al jaren het standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie. Dit boek geeft marketingcommunicatie een fundament. Het boek is opgebouwd uit vier delen: marketing en communicatie, marketingcommunicatieplan, marketingcommunicatie-instrumenten en integratie van de marketingcommunicatiemix. Er wordt dieper ingegaan op de nieuwe ontwikkelingen en onderzoek naar werking van communicatie. Veel keuzes worden gemaakt op basis van aannamen en het achterna lopen van hypes en daarmee doet het vak zich te kort. Het boek is volledig geactualiseerd en het bevat de nieuwe visie op de veranderde consument, op de mediamix en op onderzoek.