Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek consumentengedrag - Nederstigt & Poiez en download het direct om beter te studeren.
Samenvatting van het boek Consumentengedrag van Nederstigt & Poiez (7e druk). Uitgebreide samenvatting inclusief illustraties en tabellen. Bevat de hoofdstukken: 1, 2, 5 t/m 12, 14, 17, 18
Dit is een samenvatting van het boek Consumentengedrag druk 8. Het is hoofdstuk 1 Consumentengedrag en scenarios. Te gebruiken voor verschillende studies. Ook beschikbaar in voordeelbundel!
Consumentengedrag Hoofdstuk 1 consumentengedrag en scenario's cijfer behaald 6,0 introductie over het vak consumentengedrag; wat is consumentengedrag?, consumentenbeslissingsgedrag, een scenariobenadering, de consument als afnemer, industrieel afnemersged...
Een duidelijke samenvatting van H1 t/m H6 van het boek, inclusief alle belangrijke figuren uit de 6e druk. Mijn cijfers was een 7,9!
Dit is een samenvatting van het boek Consumentengedrag druk 8. Het document bevat hoofdstuk 5 Cultuur. Te gebruiken voor verschillende studies. Ook beschikbaar in voordeelbundel!
Samenvatting Consumentengedrag 7e druk. Schrijvers Jiske Nederstigt & Theo Poiesz. Volgende hoofdstukken zijn samengevat: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, en hoofdstuk 12.
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenDit is een samenvatting van het boek Consumentengedrag druk 8. Het is hoofdstuk 4 Maatschappelijke ontwikkelingen en trends. Te gebruiken voor verschillende studies. Ook beschikbaar in voordeelbundel!
Dit is een samenvatting van het boek Consumentengedrag druk 8. Het is hoofdstuk 3 De macrocontext. Te gebruiken voor verschillende studies. Ook beschikbaar in voordeelbundel!
Dit is een samenvatting van het boek Consumentengedrag druk 8. Het is hoofdstuk 2 De marketingcontext. Te gebruiken voor verschillende studies. Ook beschikbaar in voordeelbundel!
Samenvatting van hoofdstuk 1 + 5 t/m 11 van consumentengedrag,. 7e druk.
Uitgebreide samenvatting van het boek consumentengedrag (7e druk). Hierin worden H1, 5 t/m 11 behandeld.
Een volledige en uitgebreide maar beknopte samenvatting van het boek Consumentengedrag.
Samenvatting van het vak consumentengedrag. Hoorcolleges en stof uit het leerboek, samengevat. Bestand inclusief beeldmateriaal (schema's, grafieken enz.)
In deze samenvatting worden hoofdstuk 1, 6, 7, 8, 9, 10 en 11 uitgebreid behandeld. Door de overzichtelijke structuur, is het eenvoudig te leren. De samenvatting is aangevuld met aantekening van de hoorcolleges. De belangrijkste stof is behandeld en wordt ...
Consumentengedrag Jeske Nederstigt & Theo Poiesz (H1, H5 t/m H13) Misschien een paar spellingsfouten, maar verder prima in orde!
Goede samenvatting van de eerste twee hoofdstukken van het boek Consumentengedrag.
Uitgebreide en overzichtelijke samenvatting van het 1e jaar vak consumentengedrag van Commerciele Economie
Gedetailleerde samenvatting van het boek Consumentengedrag (HST 1, 2, 4, 5, 6, 17)
Samenvatting Consumentengedrag 1A Commerciële economie 1e jaar, hoofdstuk 1 t/m 6 & 17
Samenvatting boek Consumentengedrag voor het vak Mediapsychologie. Hoofdstukken: 6, 7, 8, 9, 10, 11 en 12 (+ 17.1 t/m 17.4) en (2.4.4.) Alle tabellen zitten er ook in verwerkt die zelf gemaakt zijn.
Het motto van het boek Consumentengedrag is ‘wie de klant niet begrijpt, mist de basis onder de marketing’. Dit boek bevat een compleet en actueel standaardwerk over het gedrag van consumenten en de wisselwerking tussen marketing en consumentengedrag. Er is veel aandacht voor de achtergrond van marketingbeslissingen.
In dit boek staan geen ‘tips’ die exact beschrijven welke marketingingrediënten tot succes leiden, maar bieden de auteurs een combinatie van benaderingen, inzichten en begrippen die, afhankelijk van het scenario, kunnen worden ingezet en toegepast. Hierdoor inspireert dit boek tot werkelijk consumentgerichte marketing.