Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek strategische marketingplanning - K.J. Alsem en download het direct om beter te studeren.
Uitgebreide samenvatting van Strategische marketingplanning, 6e druk van K.J. Alsem. ISBN: 9789001820626. Dit uittreksel van Strategische marketingplanning is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is co...
Het is een uitgebreide en overzichtelijke samenvatting over de stof van de hoofdstukken 1 t/m 11. In deze samenvatting vind je o.a. handige voorbeelden en afbeeldingen die aansluiten op het boek. Bij elk paragraaf in de samenvatting zijn pagina nummers te ...
Strategische marketingplanning samenvatting 7e druk Karel Jan Alsem bijna hele boek. h1 t/m h12. Ik had een 7.4, dat moet jou ook lukken!
Samenvatting marketing 2 van de hoofdstukken 1 t/m 11 van het boek 'Strategisch marketingplanning'
Uitgebreide samenvatting van het boek ' strategische marketingplanning' van Alsem. Gemaakt voor de opleiding bedrijfskunde, een 7,9 gehaald door middel van deze samenvatting. Makkelijk leesbaar.
Strategische marketingplanning van Karel Jan Alsem. 6de druk. Kwalitatief goede samenvatting om ruim een voldoende te kunnen halen!
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenSamenvatting van Strategische marketingplanning van Karel Jan Alsem. 9789001820626. 6e druk met figuren ter illustratie.
Samenvatting van het boek Strategische Marketingplanning van Karel Jan Alsem. Hoofdstukken 234561011
Samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 11 van het boek: Strategische Marketingplanning. Auteur: Karel Jan Alsem. Mét belangrijke illustraties uit het boek. Docent Hanzehogeschool: Ilja Hagenauw.
Samenvatting Strategische Marketing (Strategische Marketingplanning, Karel Jan Alsem) Hoofdstuk 2, 3.2, 3.3, 4.4, 4.5, 5.2, 5.6, 6, 7, 8.1 t/m 8.3, 9, 10 en 11.1 t/m 11.4. Commerciële Economie, jaar 2, blok 1.
Strategische marketingplanning H1 tot en met H7 6de druk, Karel Jan Alsem
Samenvatting van het hele boek voor het vak strategische marketing. Het gaat hierbij om de 5e druk
Strategische marketingplanning is geschreven door Karel Jan Alsem, lector Marketing/Marktgericht Ondernemen. Dit boek heeft tot doel een brug te slaan tussen de theorie en praktijk van strategische marketing. Er wordt beschreven hoe een onderneming (of merk) het strategische marketingplanningsproces kan doorlopen en hoe vanuit een analyse van het merk en de omgeving tot marketingbeslissingen kan worden gekomen.
Het boek is opgedeeld in vier delen, die overeen komen met de onderdelen van een marketingplan. Het boek is bruikbaar om tot een marketingplan te komen, maar ook als leidraad om het eigen marketingbeleid nog eens te toetsen. Andere marketing gerelateerde studieboeken zijn Marketing, de essentie en Strategische en operationele marketingplanning Kernstof B.