Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek principes van marketing - Kotler en download het direct om beter te studeren.
Principes van marketing hoofdstuk 11 Prijsbeleid Het betreft een samenvatting van hoofdstuk 11 van de 7e editie van principes van marketing. De samenvatting is erg uitgebreid en overzichtelijk geschreven.
Hogeschool Utrecht / Business Management / Marketing Principes van Marketing door KotlerSamenvatting van het boek: principes van marketing, van Philip Kotler. Deze samenvatting bevat alles beknopt, behalve hoofdstuk 3, 5, 13.3 en 13.4. Verder is alles uit het boek in deze samenvatting te vinden, wij hoefden alleen deze hoofdstukken niet te le...
Hogeschool Utrecht / Commerciële Economie / Marketing Principes van Marketing door Philip Kotler, G. ArmstrongDit is een samenvatting van het boek Principes van Marketing wat gebruikt wordt voor het vak marketing.
Hogeschool Utrecht / Bedrijfskunde MER / Marketing Principes van marketing door Philip Kotler, Gary ArmstrongVerkorte samenvatting van het boek Principes van Marketing. De hoofdstukken die worden behandeld: H1, 2 en 4 t/m 17. Ideaal als je in tijdnood zit voor een tentamen.
Hogeschool Utrecht / Commerciële Economie / Principes van Marketing door Philip KotlerBoek: Principes van marketing Schrijvers: Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd Harris, Nigel Piercy, Frank Broere, Ton Brochert, Ed Feijen, Loes Vink Zesde editie Always Learning Pearson hoofdstukken: 1,3,5,6,8
Hogeschool Utrecht / Facility Management / Marketing Principes van Marketing door Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd Harris, Nigel Piercy, Frank Broere, Ton Brochert, Ed Feijen, Loes VinkSamenvatting van het boek, met begrippenlijst en opsommingen. Goed te gebruiken voor tentamen
Hogeschool Utrecht / Commerciële Economie / Marketing Principes van Marketing door PearsonVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenP. Kotler en G. Armstrong beschrijven in hun boek Principes van de marketing over de basis van marketing. De schrijvers weiden in hun boek uit over het creëren van waarde voor klanten, merken opbouwen, marketingstrategieën, en de welbekende vier P's (Product, Prijs, Plaats en Promotie). Het boek en de samenvatting kunnen worden gebruikt als basisinzicht voor studenten in het hoger onderwijs, managers en marketeers. De laatste druk is geactualiseerd met de laatste ontwikkelingen en technologieën betreffende marketing en communicatie.