Uitgebreide samenvatting van Eventmarketing, 2e druk van Karolien Wiegerink en Ed Peelen. ISBN: 9789043025829. Dit uittreksel van Eventmarketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet same...
Eventmarketing door Karolien Wiegerink, Ed PeelenUitgebreide samenvatting van Essentie van dienstenmarketingmanagement, 1e druk van Wouter de Vries, Piet van Helsdingen en Ton Borchert. ISBN: 9789001802653. Dit uittreksel van Essentie van dienstenmarketingmanagement is met zorg samengesteld en is goed t...
Essentie van dienstenmarketingmanagement door Wouter de Vries, Piet van Helsdingen, Ton BorchertDit is een onderzoeksrapport naar de diensten van het bedrijf Bowlo. Hierbij is er een onderzoek gedaan naar de manier waarop hun de diensten managen. Dit is een verslag voor het vak dienstenmarketing HbO facility management. Dit verslag is beoordeeld met ...
Zuyd Hogeschool / Facility Management / DienstenmarketingDit een een projectverslag over Hotel van der Valk Maastricht. Hierbij is er onderzoek gedaan naar de organisatie en hoe hun dienstverlening managen. Hierbij komen er veel onderwerpen aan bod zoals het managen van de klant. Het verslag is met een 8 beoorde...
Zuyd Hogeschool / Facility Management / DienstenmarketingSpecialisatie marketing/management Business environment Europe Ideaal om als voorbeeld te gebruiken!
Zuyd Hogeschool / Business Environment EuropeUitgebreide samenvatting van Marketingcommunicatie, 4e druk van Patrick de Pelsmacker, Maggie Geuens, Joeri van den Bergh, Jonas de Vries en Tessa Schilling. ISBN: 9789043019378. Dit uittreksel van Marketingcommunicatie is met zorg samengesteld en is goed...
Marketingcommunicatie door Patrick de Pelsmacker, Maggie Geuens, Joeri van den Bergh, Jonas de Vries, Tessa SchillingVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenUitgebreide samenvatting van Principes van marketing, 6e druk van Philip Kotler en Gary Armstrong. ISBN: 9789043022484. Dit uittreksel van Principes van marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boe...
Principes van marketing door Philip Kotler, Gary ArmstrongUitgebreide samenvatting van Business marketing, 5e druk van C.J. Gelderman, P.W.Th. Ghijsen en H.W.C. van der Hart. ISBN: 9789001797089. Dit uittreksel van Business marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het stud...
Business marketing door C.J. Gelderman, P.W.Th. Ghijsen, H.W.C. van der HartUitgebreide samenvatting van Handboek online marketing, 3e druk van Patrick Petersen. ISBN: 9789491560286. Dit uittreksel van Handboek online marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is comple...
Handboek online marketing door Patrick PetersenUitgebreide samenvatting van Business marketing management, 6e druk van Wim Biermans en Wim Biemans. ISBN: 9789001808570. Dit uittreksel van Business marketing management is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren....
Business marketing management door Wim Biermans, Wim BiemansUitgebreide samenvatting van Marketingstrategie, 5e druk van Ruud T. Frambach. ISBN: 9789001820619. Dit uittreksel van Marketingstrategie is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samengevat.
Marketingstrategie door Ruud T. Frambach, E. NijssenEen uitgebreide samenvatting voor hoofdstuk 1 tot en met 5 van Grondslagen van de Marketing
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Marketing Grondslagen van de Marketing door Bronis VerhageSamenvatting van het studieboek 'Communicatieonderzoek'
Hogeschool Utrecht / Communicatiesystemen / Effect van communicate Communicatieonderzoek door Marius HogendoornSamenvatting van het studieboek 'Dit is onderzoek!'
Hogeschool Utrecht / Communicatiesystemen / Bronnen en cijfers Dit is onderzoek door Ben BaardaHoofdstukken 1 2 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 25
Hogeschool Utrecht / Communicatie / Marketingcommunicatie Marketingcommunicatiestrategie door Ko Floor, Fred van RaaijHoofdstukken 1 2 6 8 12 13 14
Hogeschool Utrecht / Communicatie / Marketing Grondslagen van de marketing door VerhageHoofdstukken 1 2 3 5 6 9
Hogeschool Utrecht / Communicatie / Marketing Basisboek online marketing door Marjolein Visser, Berend SikkengaUitgebreide samenvatting van Marketing en detailhandel, van I. Dikken. ISBN: 9789001050740. Dit uittreksel van Marketing en detailhandel is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samengevat.
Marketing en detailhandel door I. DikkenUitgebreide samenvatting van Kernstof-B Marketing Nima-B, 3e druk van Gb. Rustenburg. ISBN: 9789001653972. Dit uittreksel van Kernstof-B Marketing Nima-B is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is comp...
Kernstof B Marketing Nima B door Gb. RustenburgUitgebreide samenvatting van Marketingstrategie, 4e druk van Edwin J. Nijssen, R.T. Frambach en E. Nijssen. ISBN: 9789001765088. Dit uittreksel van Marketingstrategie is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het...
Marketingstrategie door Edwin J. Nijssen, R.T. Frambach, E. Nijssen