Boek: sportsponsoring activeren! nieuwste uitgave van augustus 2013. Schrijver: Wim Lagae. Te gebruiken bij het vak sportsponsoring (of overige vakken). Kwalitatief goede samenvatting, ik heb het vak behaald met een 7.3
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Sportsponsoring Sportsponsoring activeren door Wim LagaeUitgebreide samenvatting van Brugboek Marketing met ICT, 6e druk van R. Hummel. ISBN: 9789039524541. Dit uittreksel van Brugboek Marketing met ICT is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet sa...
Brugboek Marketing met ICT door R. HummelUitgebreide samenvatting van Business Marketing Management, 5e druk van W.G. Biemans. ISBN: 9789001708986. Dit uittreksel van Business Marketing Management is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is co...
Business Marketing Management door W.G. BiemansUitgebreide samenvatting van Strategische sportmarketing, van H. Westerbeek. ISBN: 9789054720393. Dit uittreksel van Strategische sportmarketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet sam...
Strategische sportmarketing door H. WesterbeekUitgebreide samenvatting van Handboek Online Marketing, 2e druk van Patrick Petersen. ISBN: 9789013077346. Dit uittreksel van Handboek Online Marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is comple...
Handboek Online Marketing door Patrick PetersenUitgebreide samenvatting van Marketing.com, 2e druk van Wim van der Mark. ISBN: 9789001804251. Dit uittreksel van Marketing.com is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samengevat.
Marketing com door Wim van der MarkVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenUitgebreide samenvatting van Strategische en operationele marketingplanning-Kernstof B, 5e druk van Ton de Gouw, Gerbrand Rustenburg en Allert de Geus. ISBN: 9789001797157. Dit uittreksel van Strategische en operationele marketingplanning-Kernstof B is m...
Strategische en operationele marketingplanning Kernstof B door Ton de Gouw, Gerbrand Rustenburg , Allert de GeusUitgebreide samenvatting van Principles Of Marketing, 14e druk van G. Armstrong en P. Kotler. ISBN: 9780273752509. Dit uittreksel van Principles Of Marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is ...
Principles Of Marketing door G. Armstrong, P. KotlerUitgebreide samenvatting van Retailmarketing, 4e druk van R. van der Kind en F. Quix. ISBN: 9789001709853. Dit uittreksel van Retailmarketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samenge...
Retailmarketing door R. van der Kind, F. QuixUitgebreide samenvatting hoofdstuk 10 reclame. Alles wat je moet weten staat er in vermeldt
Hogeschool van Amsterdam / Bedrijfskunde MER / Marketing Grondslagen van de Marketing door Prof.dr.Bonis VerhageUitgebreide samenvatting van Dienstenmarketingmanagement, 5e druk van W. de Vries en P.J.C. van Helsdingen. ISBN: 9789001765071. Dit uittreksel van Dienstenmarketingmanagement is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het stud...
Dienstenmarketingmanagement door W. de Vries, P.J.C. van HelsdingenUitgebreide samenvatting van Grondslagen van de marketing, 7e druk van B. Verhage. ISBN: 9789001765415. Dit uittreksel van Grondslagen van de marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is comple...
Grondslagen van de marketing door B. VerhageUitgebreide samenvatting van Principes van marketing, 5e editie, 5e druk van G. Armstrong, P. Kotler, T. Roozenboom en Philip Kotler. ISBN: 9789043016223. Dit uittreksel van Principes van marketing, 5e editie is met zorg samengesteld en is goed te gebruik...
Principes van marketing 5e editie door G. Armstrong, P. Kotler, T. Roozenboom, Philip KotlerUitgebreide samenvatting van Marketingoriëntatie, 3e druk van C. Bliekendaal en T. van Vught. ISBN: 9789001710057. Dit uittreksel van Marketingoriëntatie is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is co...
Marketingoriëntatie door C. Bliekendaal, T. van VughtUitgebreide samenvatting van Global Marketing And Advertising, 3e druk van M. de Mooij. ISBN: 9781412970419. Dit uittreksel van Global Marketing And Advertising is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek ...
Global Marketing And Advertising door M. de MooijUitgebreide samenvatting van Een praktische kijk op Marketing- en strategiemodellen, 1e druk van M. Bekkers, Y. Mandour en P. Waalewijn. ISBN: 9789052614953. Dit uittreksel van Een praktische kijk op Marketing- en strategiemodellen is met zorg samengestel...
Een praktische kijk op Marketing en strategiemodellen door M. Bekkers, Y. Mandour, P. WaalewijnUitgebreide samenvatting van Inleiding tot de marketing, 3e druk van B. Verhage. ISBN: 9789020733082. Dit uittreksel van Inleiding tot de marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet s...
Inleiding tot de marketing door B. VerhageUitgebreide samenvatting van Marketing van diensten, 1e druk van K. Maegherman. ISBN: 9789044120349. Dit uittreksel van Marketing van diensten is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet sameng...
Marketing van diensten door K. MaeghermanUitgebreide samenvatting van Interactieve marketing, 1e druk van Theo van Zweers, Marena van Reijssen, Huub Janssen, Marenna van Reijsen en Theo Zweers. ISBN: 9789043016469. Dit uittreksel van Interactieve marketing is met zorg samengesteld en is goed te ...
Interactieve marketing door Theo van Zweers, Marena van Reijssen, Huub JanssenUitgebreide samenvatting van Marketing warfare, 20e druk van J. Trout en A. Ries. ISBN: 9780071460828. Dit uittreksel van Marketing warfare is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samengeva...
Marketing warfare door J. Trout, A. Ries