- Je bekeek:Samenvatting - "Denk niet aan de roze olifant"
- Geüpload door:sharonfernhout
- Studie: De Haagse Hogeschool / Communicatie / Sturen met Taal
- Boek:denk niet aan een roze olifant door Sarah Gagestein
- 17 pagina's 2 downloads
Dit document is een samenvatting van het boek "Denk niet aan de roze olifant". Het boek gaat over de term "framing" en het boek is onwijs leerzaam. Dit boek heb ik in het eerste jaar van mijn studie gelezen en ik lees soms deze samenvatting nog door om de term...
De Haagse Hogeschool / Communicatie / Sturen met Taal denk niet aan een roze olifantDit is een uitgebreide samenvatting over het Basisboek Interne Communicatie. Met behulp van deze samenvatting heb ik een 8,5 kunnen halen voor mijn tentamen.
De Haagse Hogeschool / Communicatie / Interne Communicatie Basisboek Interne communicatieDit is een uitgebreidde samenvatting van het boek Mind the Gap van Jaap van der Grinten. De samenvatting heb ik veel gebruikt tijdens het leren van mijn toets en heb er dan ook een 8 voor kunnen halen!
De Haagse Hogeschool / Communicatie / Identiteit en Reputatie Mind the gapDit is een uitgebreide samenvatting van het boek Kiezen voor Communicatie van Peter 't Lam. Op dit moment zit ik in mijn derde jaar van de opleiding Communicatie en deze samenvatting heb ik gebruikt in mijn eerste jaar. Boek (en dus ook de samenvatting) is hee...
De Haagse Hogeschool / Communicatie / CommunicatietheorieDit is een uitgebreide samenvatting van Het Mediaboek. Boek is erg handig om meer te weten te komen over publiciteit en voor welke doelgroep je wat moet gebruiken. Met behulp met deze samenvatting heb ik een 7 kunnen halen voor de toets.
De Haagse Hogeschool / Communicatie / Free Publicity Het mediaboekDit is een uitgebreidde samenvatting van het boek Marketing 4.0 geschreven door Van der Mark. De samenvatting bevat alle hoofdstukken, behalve hoofdstuk 6.
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online Communicatie Marketing 4 0Een uitgebreide samenvatting van het basisboek Methoden en Techniek. Daarnaast staat aan het einde van elk hoofdstuk nog een beknopte samenvatting met de belangrijkste punten. Het boek bestaat uit 9 hoofdstukken, deze staan allemaal in de samenvatting. Schri...
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Basisboek Methoden en TechniekSamenvatting hele boek Norbert Scholl, Ko de Ruijter
Hogeschool Utrecht / Communicatie / Onderzoek Kwalitatief MarktonderzoekHallo mede-studenten, Dit is een samenvatting van het vak Organisatiecommunicatie van de studie Communicatiemanagement jaar 1. Deze samenvatting heeft mij erg goed op weg geholpen naar het uiteindelijk tentamen! Van mijn klasgenoten kreeg ik erg goede feedbac...
Hogeschool Utrecht / Communicatie / Organisatiecommunicatie identiteit imago merk mediaSamenvatting van het hele boek MarCom!
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Branding MarCom marketingcommunicatie in organisatiesSamenvatting van heel het boek Imagineering: Het creëren van belevingswerelden
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Experience and challenge economy Imagineering Het creren van beleveningswereldenSamenvatting van heel het boek Interne communicatie als managementinstrument
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Company behind the brand Interne communicatie als managementinstrumentSamenvatting van het boek Leren Veranderen van Caluwé & Vermaak. Een handboek voor de veranderkundige.
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Leren VeranderenSamenvatting van hoofdstuk 1 t/m 4 van het boek Risico en crisiscommunicatie
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Risico en crisiscommunicatie Risico en crisiscommunicatieSamenvatting van hoofdstuk 1 t/m 3 van Congruente overheidscommunicatie
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / BV Nederland Congruente overheidscommunicatieHoofdstukken 1 2 6 8 12 13 14
Hogeschool Utrecht / Communicatie / Marketing Grondslagen van de marketingDe eerste 10 hoofdstukken samengevat de hoofdstukken hierna gaan over het gebruik van Social Media zoals Twitter en Facebook.
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Social Media Social media voor interne communicatieSamenvattingen van het boek Psychologie en Sociologie. Hoofdstuk 1 t/m hoofdstuk 6
NHL Hogeschool / Communicatie / Psychologie en sociologie