- Je bekeek:Samenvatting Social Media Marketing
- Geüpload door:KimdeBruin
- Studie: Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Social Media Marketing
- Boek:Digitale Marketingstrategie door Emile Lancée
- 15 pagina's
Notes of all the compulsory lectures of the course Social Media Marketing (CM2074 & CM2274) of the International Bachelor of Communication and Media. Includes all the lectures given by lecturer dr. Broussard in week 1-8: intro to SMM, social consumers, net...
Erasmus Universiteit Rotterdam / International Bachelor Communication & Media / Social Media Marketing social media marketingSummary of all the compulsory literature (1-8) of the course Social Media Marketing (CM2074 & CM2274) of the International Bachelor of Communication and Media. Literature consist of chapters 1-9 of the book: 'Social Media Marketing' by Tuten & Solomon (4th edi...
Erasmus Universiteit Rotterdam / International Bachelor Communication & Media / Social Media Marketing social media marketingIn deze samenvatting zit alles wat je nodig hebt voor het tentamen. De colleges, de digitale reader en H2 & H14 uit het boek Digitale Marketingstrategie (door Emile Lancée) worden behandeld.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Social Media Marketing Digitale MarketingstrategieMS03 Social Media Marketing, studiejaar 2017-2018, MIC Jaar 3 – Digitale Mediastrategieën – Blok 1, in deze samenvatting vind je, per lesweek, links en artikelverwijzigingen van de stof die je moet leren voor deze module
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Social media marketing digitale mediastrategieIn deze samenvatting: - H2 Digitale Marketingstrategie - Artikel Marketing Online - Social Media Marketing - Tuten - Social Media Modellen - Rapport SWOCC - Facebookmarketing - Pride Stream - Connected Commerce - Influencer Inflatie - H14 Digitale Marketingstr...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Social Media MarketingBeschrijven van de cinematografische elementen. Begrippen en uitleg.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Cinematografische elementemEen uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1, principes van marketing Philip Kotler 6e editie.
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Marketing: waarde creëren en verkrijgen Principes van marketingDit is een samenvatting van alle gegeven leerstof in de theorie opnames van dit vak. De samenvatting is volledig in het Engels. De samenvatting werd gemaakt op basis van de powerpoints en de extra uitleg die gegeven werd. Ik behaalde hiermee een 14/20
Karel de Grote Hogeschool / Marketing / Social Media MarketingEen heldere samenvatting met daarin niet alleen uitgewerkte werkcolleges, maar ook de beantwoorde vragen uit het boek Media-ethiek van Huub Evers. Op deze manier leer je een groot deel van de stof uit één document!
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Media-ethiek Media ethiekEen samenvatting van het boek Concepting van Jan Rijkenberg én het boek Basisboek Crossmedia Concepting van Indira Reynaert en Daphne Dijkerman.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediaconcepten Theorie 1 Concepting en Basisboek Crossmedia ConceptingCommunicatiekaart NL hoofdstuk 1 t/m 9
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Medialandschap Communicatiekaart van NederlandDit document bevat alle leervragen van hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 5 en 9.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie /Een uitgebreide samenvatting van het boek Media-ethiek van Huub Evers. Ik heb alle hoofdstukken samengevat behalve hoofdstuk 3.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediarecht en -ethiek Media ethiekMijn aantekeningen van alle werkcolleges van Populaire Cultuur en Media.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Populaire Cultuur en MediaDe lijst van HTML- en CSS codes. Alle codes heb ik overgenomen uit opdrachten van codecademy.com
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Online MediaEen samenvatting van hoofdstuk 1, 4, 6, 8, 9, 11, 20 en 22 van het boek De Media-Explosie van Van Wijk.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Medialandschap De Media ExplosieEen samenvatting van Wat is onderzoek? van Nel Verhoeven.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Onderzoek & SPSS Wat Is OnderzoekEen samenvatting van het boek Crowdfunding: De Hype Voorbij. De hoofdstukken 7, 8, 10, 11 en 12 zitten er niet in. De hoofdstukken spreken voor zich en ik ga ervan uit dat dit geen tentamenstof is.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Theorie 1 Crowdfunding De Hype Voorbijsamenvatting van het hele boek media ethiek.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / media ethiekEen uitgebreide samenvatting van het artikel 'Televisie Studies' van Joke Hermes & Maarten Reesink.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / MedialandschapEen uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10 en 11 (met uitzondering van enkele (sub)paragrafen) van Contentmanagement.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Contentmanagement Content Organizing In De PraktijkEen uitgebreide samenvatting van de reader van Mediarecht.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediarecht en -ethiek Mediarecht READEREen uitgebreide samenvatting van de volgende hoofdstukken: H1 (1.4) H3 (3.1 en 3.2) H7 (7.1 en 7.2) H8 (8.1, 8.2, 8.4 en 8.5) H11 (11.1 en 11.2) H12 (12.2 en 12.4) H13 (13.1, 13.3 en 13.5) H16 (16.2) Basisboek Bedrijfseconomie.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Bedrijfseconomie Basisboek BedrijfseconomieSamenvatting van alle artikelen voor Trends In De AV Sector.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Trends In De AV SectorSamenvatting van de artikelen voor Populaire Cultuur en Media m.u.v. EncodingDecoding van Stuart Hall.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Populaire Cultuur en Media samenvatting 50%