- Je bekeek:Samenvatting Social Media Marketing
- Geüpload door:KimdeBruin
- Studie: Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Social Media Marketing
- Boek:Digitale Marketingstrategie door Emile Lancée
-
15 pagina's
Notes of all the compulsory lectures of the course Social Media Marketing (CM2074 & CM2274) of the International Bachelor of Communication and Media. Includes all the lectures given by lecturer dr. Broussard in week 1-8: intro to SMM, social consumers, net...
Summary of all the compulsory literature (1-8) of the course Social Media Marketing (CM2074 & CM2274) of the International Bachelor of Communication and Media. Literature consist of chapters 1-9 of the book: 'Social Media Marketing' by Tuten & Solomon (4th edi...
In deze samenvatting zit alles wat je nodig hebt voor het tentamen. De colleges, de digitale reader en H2 & H14 uit het boek Digitale Marketingstrategie (door Emile Lancée) worden behandeld.
MS03 Social Media Marketing, studiejaar 2017-2018, MIC Jaar 3 – Digitale Mediastrategieën – Blok 1, in deze samenvatting vind je, per lesweek, links en artikelverwijzigingen van de stof die je moet leren voor deze module
In deze samenvatting: - H2 Digitale Marketingstrategie - Artikel Marketing Online - Social Media Marketing - Tuten - Social Media Modellen - Rapport SWOCC - Facebookmarketing - Pride Stream - Connected Commerce - Influencer Inflatie - H14 Digitale Marketingstr...
Beschrijven van de cinematografische elementen. Begrippen en uitleg.
Een uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1, principes van marketing Philip Kotler 6e editie.
Dit is een samenvatting van alle gegeven leerstof in de theorie opnames van dit vak. De samenvatting is volledig in het Engels. De samenvatting werd gemaakt op basis van de powerpoints en de extra uitleg die gegeven werd. Ik behaalde hiermee een 14/20
Een heldere samenvatting met daarin niet alleen uitgewerkte werkcolleges, maar ook de beantwoorde vragen uit het boek Media-ethiek van Huub Evers. Op deze manier leer je een groot deel van de stof uit één document!
Een samenvatting van het boek Concepting van Jan Rijkenberg én het boek Basisboek Crossmedia Concepting van Indira Reynaert en Daphne Dijkerman.
Communicatiekaart NL hoofdstuk 1 t/m 9
Dit document bevat alle leervragen van hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 5 en 9.
Een uitgebreide samenvatting van het boek Media-ethiek van Huub Evers. Ik heb alle hoofdstukken samengevat behalve hoofdstuk 3.
Mijn aantekeningen van alle werkcolleges van Populaire Cultuur en Media.
De lijst van HTML- en CSS codes. Alle codes heb ik overgenomen uit opdrachten van codecademy.com
Een samenvatting van hoofdstuk 1, 4, 6, 8, 9, 11, 20 en 22 van het boek De Media-Explosie van Van Wijk.
Een samenvatting van Wat is onderzoek? van Nel Verhoeven.
Een samenvatting van het boek Crowdfunding: De Hype Voorbij. De hoofdstukken 7, 8, 10, 11 en 12 zitten er niet in. De hoofdstukken spreken voor zich en ik ga ervan uit dat dit geen tentamenstof is.
samenvatting van het hele boek media ethiek.
Een uitgebreide samenvatting van het artikel 'Televisie Studies' van Joke Hermes & Maarten Reesink.
Een uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10 en 11 (met uitzondering van enkele (sub)paragrafen) van Contentmanagement.
Een uitgebreide samenvatting van de reader van Mediarecht.
Een uitgebreide samenvatting van de volgende hoofdstukken: H1 (1.4) H3 (3.1 en 3.2) H7 (7.1 en 7.2) H8 (8.1, 8.2, 8.4 en 8.5) H11 (11.1 en 11.2) H12 (12.2 en 12.4) H13 (13.1, 13.3 en 13.5) H16 (16.2) Basisboek Bedrijfseconomie.
Samenvatting van alle artikelen voor Trends In De AV Sector.
Samenvatting van de artikelen voor Populaire Cultuur en Media m.u.v. EncodingDecoding van Stuart Hall.