- Je bekeek:Strategic Marketing Summary Ch. 1-7 and 13
- Geüpload door:MarjanJansen
- Studie: Wittenborg University of Applied Sciences / Economics and Management / Strategic Marketing
-
15 pagina's
4 downloads
Dit is een samenvatting van het hele boek Nederlands Recht Begrepen uit 2022 van M. de Blois. Deze samenvatting heeft ons studiegroepje voor het tentamen gebruik en was heel erg handig. Alleen de belangrijkste punten komen aan bod. Als je deze kent is het tent...
13 articles for the course Strategic Marketing summarized - Reasoning about competitive reactions: evidence from executives (Montgomery, Moore & Urbany, 2005) - First-mover (dis) advantages: retrospective and link with the resource-based view (1998) Lieberman ...
Summary of Global Marketing book by Svend Hollensen, seventh edition. The summary covers all 19 chapters of the book. Related to the International Marketing for SMEs module.
International Marketing, An SME Perspective chapters 1, 2, 3, 4, 9, 13, 14, 15, 16, 17 and 19. Gives sufficient insight to SME's and global marketing practices.
Summary of Innovation and Entrepreneurship by John Bessant and Joe Tidd, chapters 1-7.
Summary of the International & Comparative employment relations book by Bamber et al. Covers chapters 1, 2, 3, 8, 12 and 13. For the course 'International Labour Relations' at Wittenborg University of Applied Sciences.
Samenvatting voor het vak VBA Bedrijfsadministratie. Richt zich vooral op fabricageboekhouding en bedrijfsadministratie in het algemeen. Samenvatting van de hoofdstukken 1 t/m 11 uit het boek 'Jaarrekening' 2e druk van H. Fuchs.
Samenvatting strategic marketing Cursus samengevat wordt gegeven in het tweede jaar marketing 2019 2020
Samenvatting Advanced Marketing: Strategic Marketing (tweede bachelor marketing KdG) Powerpoint + notities + handboek