Bekijk documenten met de tag: value. Door samenvattingen, uittreksels, aantekeningen en oefententamens op Knoowy te downloaden bespaar je tijd en kun je betere studieresultaten halen.
Including all articles you need to learn for this course. Managing Customer Value and Experience at the Rijksuniversiteit in Groningen. Summary is made in academic year 2023-2024. The first year that this course has changed compared to previous years.
Rijksuniversiteit Groningen / International Business / Managing Customer Experience and ValueCompleet ingevuld format, met alle criteria punten beschreven. Het examens is beoordeeld is met een 8 (G)! Heb je nog vragen? Stuur me gerust een berichtje!
mboRijnland / Gespecialiseerd pedagogisch medewerker / Evalueert haar eigen werkzaamhedenThis summary was written in the academic year 2023-2024. It is based on the book, lectures and dry-lab assignments. The book referenced to in the lectures is: Food Microbiology 4th edition by Adams, Moss and McClure. Grade achieved: 7 Topics covered in th...
Wageningen University / Food Technology / Food Microbiology Food MicrobiologySummary financial - Samenvatting Principles of Corporate Finance Summary financial Chapter 1: Goals and governance of the firm Chapter 2: How to calculate present values Chapter 3: Valuing bonds Chapter 4: The value of common stocks Chapter 5: Net Presen...
Vrije Universiteit Amsterdam / Finance / Financial Engineering (CME2300) Jamie YhonSummary of the 21 articles for the course Innovation management in multinational. Complete work that will help you understand the main idea and prepare you for the exam! Week 1: Innovation Baregheh, A., J. Rowley andS. Sambrook (2009).Towards a Multidis...
Rijksuniversiteit Groningen / Innovation Management in Multinationals / Innovation management in multinationals - summary articlesSummary Principles of Marketing, all information needed for the final test is here, everything from the slides, lectures and the book that you need to know. This document is all you need to get a good grade from Marketing 1.
Vrije Universiteit Amsterdam / Economie en Bedrijfseconomie / Marketing 1 Principles Of MarketingVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenDeze samenvatting bestaat uit de aantekeningen van het vak Deliver Value. Daarnaast zijn er verschillende oefenopgaven, uitwerkingen van de Kennisclips en samenvattingen van marketing and sales boeken aan toegevoegd. In deze samenvatting lees je over: - (S...
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Deliver Valuesummary of The Discipline of Business Experimentation (Thomke & Manzi, 2014) referencing of the course week 7 of innovation based on Knowledge management & the dark side of innovation - To discover if a truly novel concept will succeed, you must subject...
Rijksuniversiteit Groningen / International Business and Management / Innovation management in multinationals - summary articles The Discipline of Business ExperimentationInnovation Leadership: Best-Practice Recommendations for Promoting Employee Creativity, Voice, and Knowledge Sharing (Kremer, Villamor, Aguinis, 2019) summary based on week 7 of IMM focusing on Knowledge management& the dark side of innovation Critical...
Rijksuniversiteit Groningen / International Business and Management / Innovation management in multinationals - summary articles Innovation Leadership Best Practice Recommendations for Promoting Employee Creativity Voice and Knowledge SharingSummary of Editorial: The Dark Side of Innovation Coad, A., P. Nightingale, J. Stilgoe and A. Vezzani (2021) based on week 7 of IMM focusing on Knowledge management & the dark side of innovation We provide a broad discussion of the dark side of innovati...
Rijksuniversiteit Groningen / International Business and Management / Innovation management in multinationals - summary articles Editorial The Dark Side of InnovationSummary of all the mandatory articles, with important figures, lecture slides, and the guest lectuer covered. The summary is devided per week with insights from the lectures.
Rijksuniversiteit Groningen / Strategic Innovation Management / Capturing Value from InnovationDit is een samenvatting in het NEDERLANDS over het boek Hospitality Experience druk 2. Het gaat over Hoofdstuk 2 Adding value to the hospitality experience. Het betreft paragraaf 1 en 2.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / KFM Hospitality Experience door Frans Melissen, Jean-Pièrre van der RestDit is een samenvatting van het boek Discovering statistics using IBM SPSS door Andy Field 5e editie . Uitgever: Sage. ISBN 9781526419521 Samenvatting bevat hoofdstukken van 1,2,6,8,9,10,11,12,14,18 De taal van deze samenvatting is Engels.
Nyenrode Business Universiteit / Controlling / ABR Discovering statistics using IBM SPSS door Andy FieldThis is an English summary for Exploring Strategy (11th edition) written by Gerry Johnson. The summary contains chapters 1-15.
Stenden Hogeschool / Bedrijfseconomie / Exploring StrategyHi There! Thanks for checking out this summary. This is the result of many weeks of hard work, collecting, refining and writing out all the stuff you need to know for the exam! The course barely changes year by year since the professor likes to do resear...
TU Delft / Embedded Systems / NetworkingIn dit document vind je een overzichtelijke samenvatting over de value map van de waarde propositie ontwerp. Hierin leg ik uit over de pijnpunten en voordelen van klanten. Daarnaast leg ik ook uit over de verschillende soorten taken van een klant.
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Discover consumer insight Waarde Propositie OntwerpA Summary of Boumans' paper: Value Judgements in Economics English
Universiteit Utrecht / Economie en Bedrijfseconomie / Corporate Governance and business ethicsSamenvatting New Business Creation (NBC). Ik heb hiermee een 7,5 gescoord! Hierin wordt bijvoorbeeld uitgelegd wat het Business Model Canvas (BMC) is en wat hierin alle onderdelen zijn. Datzelfde heb ik ook gedaan voor de waardepropositie Canvas van Alex O...
HAN University of Applied Sciences / Ondernemerschap & Retailmanagement / New Business Creation (NBC)Dit zijn 2 interviews voor een organisatie die haar optimale marktpositionering wil bepalen. Interview 1 is voor de organisatie, interview 2 voor de klanten. De vragen zijn van toepassing op iedere dienst of product en iedere organisatie. De vragen zijn op...
Stenden Hogeschool / Small Business en Retail Management / Interviewvragen bedrijfspositionering Osterwalder en McKinsey Value Proposition Value Proposition DesignSamenvatting Basisboek Procesmanagement ISBN 978-90-01-83397-8 (1e druk 2014). Auteur Rienk Stuive. Uitgebreide samenvatting van H1-H4, met afbeeldingen ter verduidelijking.
Aeres Hogeschool / Financiële Dienstverlening Agrarisch / Procesmanagement Basisboek procesmanagement door Rienk Stuive