Bekijk documenten met de tag: marktonderzoek. Door samenvattingen, uittreksels, aantekeningen en oefententamens op Knoowy te downloaden bespaar je tijd en kun je betere studieresultaten halen.
Het succes van een scriptie Commerciële Economie hangt sterk af van de kwaliteit van de hoofdvraag. Een goede hoofdvraag is essentieel voor een gedegen afstudeeronderzoek, omdat deze de basis vormt van het hele onderzoeksproject en omdat-ie bepaalt welke ...
Hogeschool Utrecht / Commerciële Economie / ScriptieHet succes van een scriptie International Business hangt sterk af van de kwaliteit van de hoofdvraag. Een goede hoofdvraag is essentieel voor een gedegen afstudeeronderzoek, omdat deze de basis vormt van het hele onderzoeksproject en omdat-ie bepaalt welke...
NHL Stenden Hogeschool / Creative Business / Creative BusinessSamenvatting voor het vak marktonderzoek voor de opleiding Ondernemerschap & Retail Management. De informatie is afkomstig uit het boek Marktonderzoek. 10e druk. Het is een uitgebreide samenvatting en het behaalde cijfer hiermee is een 8,4 bij de eerste po...
HAN University of Applied Sciences / Ondernemerschap & Retailmanagement / Marktonderzoek Marktonderzoek door Mirjam Broekhof, Harm Stumpel, Erik KostelijkSamenvatting van het boek Marktonderzoekdesign geschreven door Iris van Hest. Bestaat uit de hoofdstukken 1 t/m 6 en paragraaf 7.3 en paragraaf 9.4. De samenvatting is gemaakt voor het vak Onderzoeksvaardigheden en is een duidelijke samenvatting met releva...
Fontys Hogescholen / Commerciële Economie / Onderzoeksvaardigheden MarktonderzoekdesignEen beroepsproduct voor de module Product ontwikkeling binnen de Voeding en Diëtetiek in het kader van de Hbo-opleiding Voeding en Diëtetiek van Hogeschool NTI. Dit product is beoordeeld met een 8,1.
NTI / Voeding en Diëtetiek / Productontwikkeling binnen de Voeding en Diëtetiek (6686)Een oefententamen van 38 vragen met antwoorden van het boek en vak marktonderzoek. het is met name van Hoofdstuk 1,2,3,5,6,7,10,12 en 15 Boek van R. Kooiker, M.Broekhoff, H.Stumpel
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / marktonderzoekVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenVoor het vak Marktonderzoek (cijfer 9,4) Opleiding Associate Degree Ondernemen jaar 2 In dit onderzoek voor mijn oude businessplan ga ik op verschillende manieren ontdekken of dit bedrijfsconcept aansluit op de markt. Ik heb een 9,4 gehaald omdat de opbo...
Hogeschool Rotterdam / Entrepreneurship / MarktonderzoekDit is een geslaagde 3e jaars scriptie van de Johan Cruijff academie Gronignen. Onderwerp: hoe kan een Nederlands autobedrijf voor 10% groei op de Duitse automarkt zorgen met behulp van marketingactiviteiten? Het eindresultaat is een marktinggericht advies...
Hanzehogeschool Groningen / Sport, Gezondheid en Management / Voorbeeld scriptie vergroten marktaandeel 10% Duitse markt - Johan Cruijff Academie Groningen - 3e jaars marktonderzoekEen bedrijfseconomie samenvatting van het deel marktsonderzoek. Hiermee heb ik een 8 gescoord op mijn toets! Deze samenvatting is betrokken bij de stof van het niveau havo en behoort bij het lesboek van cumulus.
HAVO / Economie en Maatschappij / BedrijfseconomieAls afstudeer student van de opleiding Commercieel Medewerker heb ik stage gelopen bij een online marketing bureau. Ik behandel 3 kerntaken die zijn onder verdeeld over meerdere werkprocessen. Onderwerpen als marketingmix, SWOT, trends en ontwikkelingen, v...
Summa College / Vestigingsmanager groothandel/bedrijfskunde / Uitgebreid stage verslagEen uitgebreid marktonderzoek inclusief SWOT, marketingmix, concurrentie analyses, trends en ontwikkelingen, ENN analyse en branche onderzoek. Het project duurde in totaal 10 weken en is behaald met een voldoende.
Summa College / Vestigingsmanager groothandel/bedrijfskunde / UITGEBREID MARKTONDERZOEKSamenvatting van de gehele stof voor het tentamen van De Onderzoeker (Boek: Principes van Marktonderzoek, A. Burns & R. Bush). Duidelijke/concrete samenvatting met begrippen én definitie, opsommingen en voorbeelden. D.m.v. deze samenvatting heb ik een 9 v...
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / De Onderzoeker Principes van MarktonderzoekDit is een samenvatting van het boek Inkopen voor dummies druk 3. Het is hoofdstuk 2 Inkoopmanagementproces. Dikgedrukte tekst betekent dat het een belangrijk gedeelte is.
Hanzehogeschool Groningen / Eventmanagement / inkooptheorie inkopen voor dummies door Peter StreefkerkSamenvatting van het gehele Edumundo boek marktonderzoek (hoofdstuk 1 t/m 6).
Fontys Hogescholen / Commerciële Economie / Marktonderzoek MarktonderzoekAantekeningen van de hoorcolleges van marktonderzoek in de eerste blok van het eerste jaar. Het is heel handig ook staan de beschrijvingen van berekeningen erin.
Avans Hogeschool / Commerciële Economie / Marktonderzoek Marktonderzoek door Roel Kooiker, Mirjam BroekhofUitgebreide samenvatting van het online edubook marktonderzoek (Edumundo), met plaatjes uit het edubook
Fontys Hogescholen / Commerciële Economie / marktonderzoek MarktonderzoekSamenvatting van het boek: principes van marketing, van Philip Kotler. Deze samenvatting bevat alles beknopt, behalve hoofdstuk 3, 5, 13.3 en 13.4. Verder is alles uit het boek in deze samenvatting te vinden, wij hoefden alleen deze hoofdstukken niet te le...
Hogeschool Utrecht / Commerciële Economie / Marketing Principes van Marketing door Philip Kotler, G. ArmstrongDeze beroepsopdracht is beoordeeld met een 9,7. Het beoordelingsformulier is aan het einde bijgevoegd. Let op, dit document is ter ondersteuning en niet om te kopiëren. Dat valt onder plagiaat/fraude! De gegevens van de schrijver van dit document zijn i....
NTI / Voeding en Diëtetiek / Voeding en BedrijfDeze tentamenopdracht is beoordeeld met een 8,5. Het beoordelingsformulier is aan het einde bijgevoegd. Let op, dit document is ter ondersteuning en niet om te kopiëren. Dat valt onder plagiaat/fraude! De gegevens van de schrijver van dit document zijn i...
NTI / Voeding en Diëtetiek / Productontwikkeling binnen Voeding en Diëtetiekboek marktonderzoek samenvatting van hoofdstuk 1 tot 3, 5 tot 7, 10, 12 en 15 R.kooiker M. broekhoff H. Stumpel ISBN 9789001861292
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / marktonderzoek