Samenvatting van de 9e druk van het boek 'Communicatiekaart van Nederland'. Dit is tentamenstof voor het vak Media en Maatschappij. Dit vak wordt gegeven in het eerste jaar van de opleiding Creative Business aan de Hogeschool van Amsterdam. Behaalde cijfer...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Media en Maatschappij: Landschap Communicatiekaart van NederlandDit is een samenvatting van het Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie van Marjolein Visser en Berend Sikkenga (3e druk). De samenvatting bestaat uit hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 12. Inclusief leerdoelen vanuit de Hogeschool van Amsterd...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Online Marketing Basisboek Online Marketing van strategie tot conversieDit is een samenvatting van de door de Hogeschool van Amsterdam opgestelde leervragen bij het boek De Media Explosie voor het vak Media en Maatschappij: Landschap. Dit vak wordt gegeven in het eerste jaar van de opleiding Creative Business aan de Hogeschoo...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Media en Maatschappij: LandschapDit is een volledige samenvatting van het boek Inleiding tot de marketing van Bronis Verhage 4e druk. Dit vak wordt gegeven in het eerste jaar van de opleiding Creative Business aan de Hogeschool van Amsterdam. Behaalde cijfer: 8,4.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Inleiding Marketing Inleiding tot de MarketingPraktijkplan toegepaste organisatiekunde NCOI. Onderwerp: het verminderen werkdruk op een school met moeilijk lerende kinderen. Doel: hoe kan de organisatie beter aansluiten bij de onderwijstaken en behoeften van de teamleden van cluster x, zodat zij minde...
Hogeschool NCOI / Bedrijfskunde / Praktijkplan toegepaste organisatiekunde NCOI Masterclass verminderen werkdruk schoolDit document bevat een samenvatting van het boek Grondslagen Marketing H1. Dit boek is de 9e druk. Later komt ook nog een document online met flashcard vragen + antwoorden om het makkelijk te bestuderen. De bronnen die zijn gebruikt komen oorspronkelijk ui...
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketingVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenDit is een uitgebreide samenvatting van het boek 'de basics van een uitdagend beroep' van Kenny van de Beek en Rick Dekker. Het is de vierde druk van het boek en het boek is voor het studiejaar 2020/2021
Windesheim / Accountancy / Audit & Assurance De basics van een uitdagend beroepHoofdstuk 22, 23, 24, 25 & 28 Operationeel personeelsmanagement Auteurs: Irene Schoemakers & Fons Koopmans 4e druk HRM
Hogeschool Leiden / Human Resource Management / Duurzaam inzetbaarheid Integraal personeelsmanagementHoofdstuk 22 Medezeggenschap en de ondernemingsraad Operationeel personeelsmanagement Auteurs Irene Schoemaker & Fons Koopmans 4e druk HRM jaar 2
Hogeschool Leiden / Human Resource Management / Duurzaam inzetbaarheid Operationeel personeelsmanagementEen erg uitgebreide samenvatten over de eerste twee hoofdstukken van het boek Onderzoeksmethoden van Peer Schepers, Hilde Tobi, Hennie Boeije. Het boek dat ik heb gebruikt is de 9de druk.
Rijksuniversiteit Groningen / Pedagogische Wetenschappen / Inleiding onderzoek Onderzoeksmethoden door Harm &039;t Hart, Hennie BoeijeDit document is een samenvatting van hoofdstuk 1. Dit is voor het vak algemene economische basisprincipes. In het boek is dit hoofdstuk 10 bladzijdes, en hier maar 3! Makkelijk en snel leren dus!
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Algemene economie Algemene economische basisprincipesEen duidelijke samenvatting van het boek Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (druk 2). De volgende hoofdstukken zijn samengevat: H1.1-1.6 H2.1-2.3 & 2.5-2.6 H3.1-3.4 H4.4-4.6 H5.3.1 - 5.6 H6.1-6.3 H7.4 H8.2-8.3 H9.1-9.4 (De belangrijkste woo...
HAN University of Applied Sciences / Facility Management / Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen Maatschappelijk Verantwoord OndernemenConcrete en complete samenvatting met tabellen om de theorie extra overzichtelijk te maken en om te kunnen vergelijken. De begrippen zijn rood gemarkeerd zodat deze extra naar voren komen.
Windesheim / Social Work / Mens en gedrag 2 Inleiding in de pedagogiekUitgebreide en duidelijke samenvatting van het vak Shiatsu massage die afgenomen wordt bij o.a. de opleiding Allround Schoonheidsspecialiste. Bij uitprinten van deze samenvatting kun je zelf oefenen met de meridianen tekenen in de voorgetekende lichamen.
Rijn IJssel / Sportmassage / Allround Schoonheidsspecialiste beauty level basics 5 specialistische behandelingEen samenvatting van hoofdstuk 1, 2 en 3 - pagina 21 en 22
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Marketing Marketing de essentieeen complete samenvatting van Marketing, de essentie van de eerste paar hoofdstukken alleen hoofdstuk 4 mist.
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Marketing Marketing de essentie- 2.5, H3, 4.4-4.12, 5.5-5.8, 6.10, 7.3,7.4,7,6 - 7,8, 8.4-8,5, 9.3 - 9.5, 9.6, 11.10, 13.2-13.5, 14,6-14.7, H15, 16.3-16.6
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Inleiding communicatie Communicatie handboekSamenvatting van het boek 'Media', de 1e druk. Van verschillende schrijvers: Rob Leurs, Vincent Crone, Marleen Boer, Philip Corsius etc. Het gaat om hoofdstuk 1, 2, 4, 5, 6 en 7. Het is voor het vak medialandschap op hogeschool Rotterdam, opleiding Communi...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Media MediaSamenvatting Communicatiestrategie van Wil Michels, 4e druk, opleiding communicatie, jaar 2, hoofdstuk 1 t/m 23
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Communicatiestrategie Communicatiestrategiesamenvatting marketing hoofdstuk 1 - 12, de essentie, 13e editie, Philip Kotler en Gary Armstrong, Communicatie Hogeschool Rotterdam
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Inleiding Marketing Marketing de essentie