Samenvatting H8: klantacquisitie - verkoop en prijsbepaling van basisboek online marketing. 5 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketingSamenvatting H9: orderafhandeling van basisboek online marketing. 10 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketingSamenvatting H10: Customer relation management (CRM) van basisboek online marketing. 9 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketingSamenvatting H11: effectieve websites ontwerpen van basisboek online marketing. 10 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketingSamenvatting H12: digital analytics van basisboek online marketing. 9 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketingSamenvatting H13: planning & organisatie van basisboek online marketing. 9 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketingVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenBasisboek Online Marketing Samenvatting 3e druk 2018. Hoofdstuk 1 t/m 12 met afbeeldingen uit het boek. Auteur: Marjolein Visser & Berend Sikkenga ISBN: 978-90-01-88714-8
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Online Marketing Basisboek Online Marketing van strategie tot conversieDit is een samenvatting van het Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie van Marjolein Visser en Berend Sikkenga (3e druk). De samenvatting bestaat uit hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 12. Inclusief leerdoelen vanuit de Hogeschool van Amsterd...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Online Marketing Basisboek Online Marketing van strategie tot conversieSamenvatting van H4: Productrealisatie van basisboek online marketing. 4 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketing door Marjolein Visser, Berend SikkengaSamenvatting H5: Klantacquisitie - online branding van basisboek online marketing. 7 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketingSamenvatting van de hoofdstukken 2, 3, 6, 7, 8 en 11
NHTV Breda / Tourism / Online Marketing en Communicatie 2 Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageEngelstalige begrippenlijst en samenvatting van Digital marketing - Chaffey, hoofdstuk 1, 2, 4, 5, 6, 10, 11 en 12 Alle belangrijke tabellen en figuren staan in de samenvatting! Boek is overbodig om tentamen te halen!
Zuyd Hogeschool / International Business / Online Marketing, Digital Marketing Digital Marketing Strategy Implementation and PraciceOnderzoeksrapport over het afnemende aantal winkelbezoekers en het toenemende aantal online-shoppers. Rapport begint met uitgebreide inleiding met daarin stukje theorie. Bevat een methode-hoofdstuk. Voor dit rapport is er een enquête gehouden, die in de b...
Saxion / Bedrijfskunde MER / OnderzoeksvaardighedenLET OP! Enkel en alleen te gebruiken als voorbeeld, dus niets overnemen! Denk een sancties die scholen hiervoor opleggen!! Portfolio 2.1 Onderzoek naar psychisch welzijn en online activiteiten, jaar 2. Bevat: Samenvatting, inhoudsopgave, inleiding, literat...
NTI / Toegepaste Psychologie / Onderzoek naar psychisch welzijn en online activiteitenGeslaagde eindscriptie sportmarketing en management van juli 2020. Onderwerp: een bedrijf wil een professioneel online strategisch communicatieplan. Met uitgebreid theoretisch kader, volledig uitgewerkt praktijkonderzoek, APA-bronnenlijst, alle interviewvr...
Hogeschool Rotterdam / Geslaagde eindscriptie 2020Samenvatting van de online Edumundo module Sales- & Accountmanagement hoofdstuk 1 t/m hoofdstuk 11. Uitgebreide samenvatting zodat er 100% zeker geen informatie ontbreekt.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Sales & AccountmanagementDit is een uitgebreide samenvatting van het boek: the futureof shopping geschreven door: Jorg Snoeck en Pauline Neerman. De samenvatting haalt op bondige wijze alle belangrijke onderwerpen uit het boek aan. Het boek bevat enkele economische termen welke me...
De Haagse Hogeschool / Small Business en Retail Management / Online retail The future of shopping door Jorg Snoek & Pauline NeermanDit is een samenvatting voor een gedeelte van het boek 'basisboek online marketing', voor de eerste jaars hbo commerciële economie.
Hogeschool Utrecht / Commerciële Economie / Campagne Basisboek online marketing door Marjolein Visser, Berend SikkengaMeest recente antwoordmodel van de 26 modules van de "basisprincipes van online marketing" in de "Google digitale werkplaats"
Fontys Hogescholen / Commerciële Economie / economieOpleiding Creative Business, tweede jaar, derde kwartiel, specialisatie marketing. Vak: CMC Verdieping Theorie. Dit is alle lesstof die behandeld is in de 6 hoorcolleges van dit vak. Toets wordt aangepast van toetsen op kennis naar toetsen op toepassing. D...
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / CMC Verdieping Theorie