Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek consumentengedrag - Jeske Nederstigt, Theo Poiesz en download het direct om beter te studeren.
Dit is een samenvatting van het boek Consumentengedrag druk 8. Het is hoofdstuk 1 Consumentengedrag en scenarios. Te gebruiken voor verschillende studies. Ook beschikbaar in voordeelbundel!
Dit is een samenvatting van het boek Consumentengedrag druk 8. Het document bevat hoofdstuk 5 Cultuur. Te gebruiken voor verschillende studies. Ook beschikbaar in voordeelbundel!
Dit is een samenvatting van het boek Consumentengedrag druk 8. Het is hoofdstuk 4 Maatschappelijke ontwikkelingen en trends. Te gebruiken voor verschillende studies. Ook beschikbaar in voordeelbundel!
Dit is een samenvatting van het boek Consumentengedrag druk 8. Het is hoofdstuk 3 De macrocontext. Te gebruiken voor verschillende studies. Ook beschikbaar in voordeelbundel!
Dit is een samenvatting van het boek Consumentengedrag druk 8. Het is hoofdstuk 2 De marketingcontext. Te gebruiken voor verschillende studies. Ook beschikbaar in voordeelbundel!
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden
Het motto van het boek Consumentengedrag is ‘wie de klant niet begrijpt, mist de basis onder de marketing’. Dit boek bevat een compleet en actueel standaardwerk over het gedrag van consumenten en de wisselwerking tussen marketing en consumentengedrag. Er is veel aandacht voor de achtergrond van marketingbeslissingen.
In dit boek staan geen ‘tips’ die exact beschrijven welke marketingingrediënten tot succes leiden, maar bieden de auteurs een combinatie van benaderingen, inzichten en begrippen die, afhankelijk van het scenario, kunnen worden ingezet en toegepast. Hierdoor inspireert dit boek tot werkelijk consumentgerichte marketing.