Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek inleiding tot de marketing - B. Verhage en download het direct om beter te studeren.
Deze samenvatting geeft eerst een uitgebreide samenvatting van Hoofdstuk 3 t/m 12 (een soort overzichtelijke weergave van het boek), gevolgd door een mini-samenvatting per hoofdstuk. Maak de samenvatting zo lang als je zelf wilt: aan jou de keus!
Windesheim / Small Business en Retail Management / Marketing Inleiding tot de marketing door B. VerhageVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenInleiding tot de marketing is geschreven door Bronis Verhage, Nederlands bekendste schrijver op het gebied van marketing. Dit boek laat studenten kennismaken met het vakgebied marketing en leert ze hoe ze een slagvaardig marketingbeleid kunnen uitstippelen. Het boek gaat in op actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op marketinggebied. Het geeft bijvoorbeeld uitgebreid de doorbraak van online marketing, de invloed van sociale media op het koopgedrag en de toenemende internationalisering van het management weer. Het boek is zeer compleet, maar dankzij de compacte en toegankelijke schrijfstijl van de auteur is het toch beknopt.