Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek basisboek online marketing - Marjolein Visser & Berend Sikkenga en download het direct om beter te studeren.
Een begripenlijst van het boek: Basisboek Online Marketing Omvat: H1, H2.1, H3.1, H3.2.4, H5, H9, H10
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Marketing Basisboek Online Marketing door Marjolein Visser & Berend SikkengaSamenvatting van het boek: Online Marketing Omvat: H1, H2.1, H3.1 & H3.2.4, H5, H9 en H10 De samenvatting is inclusief illustraties, tabellen en bijlagen met extra uitwerkingen.
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Marketing Basisboek Online Marketing door Marjolein Visser & Berend SikkengaCompleet met modellen. Deze samenvatting is in tekstvorm geschreven. Belangrijke woorden zijn cursief of cursief & dikgedrukt geschreven om op het einde gemakkelijk snel door te lezen.
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Marketing Basisboek Online Marketing door Marjolein VIsser & Berend SikkengaVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden
In het basisboek online marketing wordt het gehele marketingproces beschreven. Interessante
onderwerpen als het online consumentengedrag, waaronder mobiele en sociale marketing, het
kernprocesmodel en online branding komen zoal aan bod. Binnen de online marketing wordt het
steeds belangrijker om een goede merkreputatie te hebben. In de derde editie wordt er extra
aandacht besteed aan dit item, waarbij alle nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online
marketingcommunicatie worden benoemd.
De grote hoeveelheid aan informatie wordt op een heldere manier beschreven, waardoor het boek
makkelijk leesbaar is. Kortom, een handig boek vol met bruikbare modellen voor studenten die
commerciële economie of Small Business en Retail Management studeren.