Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek grondslagen van de marketing - Bronis Verhage en download het direct om beter te studeren.
Samenvatting van het boek grondslagen van de marketing, hoofdstuk 1: wat is marketing, hoofdstuk 2: Analyseren van de markt, hoofdstuk 3: marketingomgeving, Hoofdstuk 4: koopgedrag, Hoofdstuk 6: marktsegmentatie en positionering, Hoofdstuk 7: productbeleid...
Hogeschool Rotterdam / International Business and Languages / Marketing voor beginners Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageDeze samenvatting gaat over de hoofdstukken 1 t/m 5 van de 8e druk van het boek 'Grondslagen van de marketing'.
Hanzehogeschool Groningen / International Business and Languages / Marketing Grondslagen van de marketing door Prof. dr. Bronis VerhageDeze samenvatting bevat de hoofdstukken 6, 7, 8 en 10 van het boek Grondslagen van de marketing.
Hanzehogeschool Groningen / International Business and Languages / Marketing Grondslagen van de marketing door Prof. dr. Bronis VerhageVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden
Grondslagen van de marketing is een veelgebruikt boek op diverse commerciële, management en bedrijfskundige HBO opleidingen in Nederland. Grondslagen van de marketing is een inleiding voor alles omtrent marketing. Aan de hand van vele praktijk voorbeelden leer je als student de beginselen van de marketing. Het boek is geïllustreerd met allerlei modellen en illustraties, die de theorie verduidelijken.
Auteurs Bronis Verhage en Marjolein Visser slagen er in uit te leggen hoe de student een creatief idee of product op de juiste manier kan neerzetten in de markt. Bij iedere nieuwe druk wordt ingespeeld op de nieuwste ontwikkelingen, vooral op online en sociaal gebied, waar je bij de aanschaf van het boek of samenvatting Grondslagen van de marketing rekening mee dient te houden.