Formuleblad met de formules/sommen voor het vak campagnemanagement. Het boek dat behandeld wordt is 'Financieel management voor de creatieve industrie' van André van Dijk.
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Campagne management Financieel management voor de creatieve industrie door André van DijkBij elkaar (meer dan) 40 vragen om de stof te oefenen voor Campagnemanagement. MET ANTWOORDEN. Eerst staan alle vragen weergeven en dan alle antwoorden. Het boek dat behandeld wordt is 'Financieel management voor de creatieve industrie' van André van Dijk.
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Campagne managementTwee (oefen)tentamens voor het vak 'Onderzoek: communicatieonderzoek'. MET ANTWOORDEN. Het eerste tentamen bevat 19 vragen en het tweede tentamen bevat 53 vragen. Achter elk tentamen staan de antwoorden weergeven. Bij de antwoorden van het eerste tentamen ...
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Onderzoek: communicatieonderzoekSamenvatting van het boek Kiezen voor Communicatie van Peter 't Lam en Paula Zweekhorst, 1e druk. Hoofdstukken 1, 2, 3 en 6.
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Communicatie en Merk(2/2) Nog een (oefen)tentamen voor het vak Communicatie en Merk, MET ANTWOORDEN. De stof uit het tentamen komen uit de boeken Kiezen voor Communicatie (Hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 5, 6 en 7) en Marketing communicatie strategie (1.1 en hoofdstuk 6)
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Communicatie en Merk(1/2) Een (oefen)tentamen voor het vak Communicatie en Merk, MET ANTWOORDEN. De stof uit het tentamen komen uit de boeken Kiezen voor Communicatie (Hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 5, 6 en 7) en Marketing communicatie strategie (1.1 en hoofdstuk 6)
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Communicatie en MerkVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenOm op de HvA het vak Communicatie en Merk te halen moet je aan een deze leerdoelen kennen. De stof uit de leerdoelen komen uit de boeken Kiezen voor Communicatie (Hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 5, 6 en 7) en Marketing communicatie strategie (1.1 en hoofdstuk 6)
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Communicatie en merkSamenvatting van het boek Profiel van de Nederlandse overheid van Patricia Wiebinga. De hoofdstukken die worden behandeld zijn 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11 en 12. (alleen H7 niet).
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Draagvlak en CommunicatieSamenvatting voor het vak Digitale Communicatie dat wordt gegeven in jaar 2 van de opleiding Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Bevat alle leerstof voor het tentamen, namelijk artikel 1: Consumentengedrag en de customer journey, artikel 3: See-t...
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Digitale CommunicatieKort en bondige samenvatting van het boek 'Mind the Gap' van auteur Jaap van der Grinten. Van de 4e druk. Aan het eind van elk hoofdstuk staat een korte samenvatting uit het boek. Ik heb deze samenvatting gemaakt voor mijn corporate communication tentam...
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / corporate communication Mind the Gap door Jaap van der Grinten, Helma Weijand-SchutSamenvatting gemaakt in september 2017. Samengevat uit het boek 'Kiezen voor Communicatie' van Peter 't Lam. 1e druk. ISBN: 9789089538086. Duidelijke samenvatting die alle informatie bevat die je nodig hebt voor het tentamen van het vak 'Communicatie en Me...
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Communicatie en merk Kiezen voor Communicatie door Peter t LamEen volledige samenvatting van het boek Cross Cultural Communications van Anka Jacobs.
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Cross Cultural Communication Cross Cultural Communication door Anka JacobsToets online marketing volledige samenvatting
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / online marketingSamenvatting van de boeken Issuemanagement & Reputatie onder druk
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Merkreputatie Issuemanagement reputatie onder druk door Frank Peters & Frank KörverH1 t/m H11 + H14 (+ bijbehorende colleges).
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Digital Branding Marketing facts jaarboek 2014 2015 door Danny Oosterveer, Bram KosterSamenvatting van het boek 'Marketingfacts Jaarboek 2014-2015' van Danny Oosterveer en Bram Koster. Alle tentamenstof is samengevat: hoofdstuk 1 t/m 11 + 14. Alle belangrijke tabellen en modellen zijn ook in de samenvatting toegevoegd.
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Digital Branding Marketingfacts Jaarboek 2014 2015 door Danny Oosterveer, Bram KosterSamenvatting van alle vijf de hoofdstukken (1.1 t/m 5.5) van het boek 'Introductie in management'. Ik heb zelf een 7.9 gehaald door het leren van deze samenvatting voor het tentamen.
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Organisatiekunde Introductie in Management door Peter ThuisSamenvatting van alle vijf de hoofdstukken (1.1 t/m 5.5) van het boek 'Introductie in management'. Ik heb zelf een 7.9 gehaald door het leren van deze samenvatting voor het tentamen.
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie /Samenvatting van het boek: Handboek Online Marketing
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Online Marketing Handboek Online Markting door Patrick Petersen