Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek inleiding organisatiekunde - Loek ten Berge en Macro Oteman en download het direct om beter te studeren.
Een uitgebreide en overzichtelijke samenvatting van het boek Inleiding Organisatiekunde (2016). De samenvatting bevat ook alle belangrijke plaatjes, tabellen en schema's.
Hogeschool Utrecht / Bedrijfskunde MER / Bedrijfskunde Inleiding Organisatiekunde door Loek ten Berge en Macro OtemanEen uitgebreide en overzichtelijke samenvatting van het boek Inleiding Organisatiekunde (2016). De samenvatting bevat ook alle belangrijke plaatjes, tabellen en schema's.
Hogeschool Utrecht / Bedrijfskunde MER / Bedrijfskunde Inleiding Organisatiekunde door Loek ten Berge en Macro OtemanEen zeer uitgebreide samenvatting van het boek 'Inleiding Organisatiekunde' van Marc Oteman en Loek ten Berge. Geschreven op de vijfde druk uit 2013. ISBN: 978 90 469 0368 1
Hogeschool Utrecht / Bedrijfskunde MER / Bedrijfskunde Inleiding Organisatiekunde door Marc Oteman en Loek ten BergeDit is een samenvatting van het boek 'Inleiding Organisatiekunde' of terwijl, het vak Bedrijfskunde.
Hogeschool Utrecht / Bedrijfskunde MER / Bedrijfskunde Inleiding Organisatiekunde door Loek ten Berge, Marco OtemanVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenInleiding organisatiekunde is een boek van Loek ten Berge, tot voor kort als docent verbonden aan de Faculteit Economie en Management aan de Hogeschool Utrecht. Het boek is opgebouwd aan de hand van het 7S-model van McKinsey (strategy, structure, systems, staff, skills, style en shared values). Door dit model is het boek overzichtelijk en praktisch hanteerbaar. Ieder hoofdstuk legt een S-begrip uit aan de hand van actuele praktijkvoorbeelden en uitgebreid casusmateriaal. Tot slot wordt het verband tussen de verschillende begrippen duidelijk gemaakt. In het afsluitende hoofdstuk wordt een kernachtig overzicht gegeven van de laatste trends en ontwikkelingen binnen de organisatiekunde. Loek ten Berge heeft ook het boek Dit is marketing! uitgebracht.